Gå till innehåll

Tgb. net butiken.


Gäst Mälarguten

Rekommendera Poster

Gäst Mälarguten

Jagade dekaler för att visa tillhörighet med portalen och fick hjälp och kompasskurs till speedy :wub: , vilket är helt ok.

Skulle inte dekalerna kunna finnas i butiken här hos oss? Vad jag förstod så var det så tidigare eller har jag fått det om fel fot :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej de har legat hos Daniel L tidigare, men tryck kostnaden för dekalerna blir en del om man beställer en hög och det har varit privata initiativ av både Daniel och Svein "speedy, som får ligga ute med den kostnaden själv tills alla dekaler är sålda. 

Tog tre år för Daniel om jag ej minns fel och det har nu snart gått tre år för Svein också, men han har del kvar så det blir att ligga ute med pengarna ändå längre för honom. 

Vem som tar över stafett pinnen när de är slut hos Svein får tiden visa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Mälarguten

Nu frågade jag i en tråd för att det glimtade förbi i en annan, men när man är ny så vet man inte att dom finns så dom kanske inte behöver ligga på utlägget så länge om man kan se att det finns att få dekaler ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hallo :)

 

Jeg har en del dekaler ennå, men når de er slut får andre ta over pinnen. Som Hansen skriver, det er noen tusen kroner som skal ligge ute, før de kommer inn igjen.

 

Mange dekaler ble laget da det var mange som ville ha, men når dekalene var i hus, så ble det lite salg. Vi har en dyr hobby, så 100,- eller 200,- for å vise tilhørighet, mener jeg er lite.. -_-

 

Speedy

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...