Naturligtvis när det är säljasdags så verkar jag ha samma fel.
V funkar T funkar och R funkar.
Inte ett liv I D,S eller BO.
Mäter på 521 (som jag fick 1:ans solenoid till) uppe i säkrings boxen och där är ingen ström med D läget i.
Några fler tips än att boxen är kass?
Alla lägen fungerade när den flyttades sist. (ett år sedan)
Då tiden inte räcker så skall nu 40:ian säljas.
Besiktning på tisdag.
Någon som är intresserad så är jag hemma i helgen.
christian@acct.se
Tror inte jag nämt det i tråden men älgstaket ej monterat kan säljas löst.
Samt att jag har 7-9 reservhjul.
Kort kort version av kommande annons :
TGB40 med personal hytt med 4 sittplatser.
Reggad för 6 passagerare.
Personalhytten är påbörjad konvertering till bodel.
"Flakförlängning" med extra lång bakläm.Orginal bakläm följer med.
SCANIA SBAT 111SA 166
2600mil
1976
Hehe här har jag inte vart på ett tag. Har inte hänt så mycket med bilarna livet har vart ivägen. Men allt som är gjort funkar har säng, kyl, micro och allt viktigt i personal hytten det är mest finlir kvar lite gardiner och annat pyssel.
Hej Björn det är jag som är kompisen.
Då datumen inte funkar och att riva av campinghytten med gasol och el samt bygga lämmar inte är något som lockar mig.
Så jag tackar nej till körningar efter lite funderande och kalender koll. Det krockar dessutom med mina barn och dom går före andras ungar.
Låter trevligt.
Men det är jänkarna som har störst problem med volvoportalerna som jag läst mig till. Å då är det mer 44" och 800hk.
Dom vrider axelrör och håller på. :-)
Har portaler under Land Rover:n då den 20:an jag hade var helt omöjlig för mig att få plats i.
Sen tycker jag att en Land Rover med Portaler är en väldigt mycket bättre terrängbil än vad en 11,13 och 21 är.
Så därför sitter det 11 axlar under min LR.
Sen går portalerna sönder oftare när dom hamnar i bilar med stora motorer och stora däck.