Gå till innehåll

Abdikera som ägare av Terrängbil.net


Rekommendera Poster

Gött.... då kör vi vidare. Jag minns att du sa att du kunde ta över det hela (när vi var i Norrköping hemma hos Björn) och så blev det alltså till slut, kul!

 

Kan man sponsra genom att köpa dekaler eller t-shirtar eller bistå på annat sätt så säg till.

 

Hej Johannes och alla andra! Tack, tillsammans gör vi vi det, förvaltar och förbättrar detta formidabla forum ! ! ! :P

 

Om tillräckligt intresse finns, kan det nog bli både dekaler, T-shirts och kanske muggar vad det lider. ^_^

  • Like 10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Här dyker en gammal tråd upp när jag sitter och läser sånt som gått mig förbi den tid jag inte hållit till här.

 

Har detta gått igenom? Jag tyckte jag såg "Founder and Owner" fortfarande i Andreas signatur häromdan?

 

Andreas initiativ har lovordats och jag stämmer in i lovsången! För min högst personliga del fick intresset EXAKT den riktning jag ville ha med Terrängbil.net och med forumet har mångas intresse anrikats när man upptäckt att det finns lösningar på problem man har och gemenskap med andra som är lika stolliga som en själv :)

 

Det är fantastiskt när en entusiast startar upp och driver nåt, än häftigare när samma entusiast reder ut att driva vidare och vidareutveckla nåt under radikal tidsbrist med jobb, eget företag och familj. Mesta tiden har ju varit positiv, men ett par kriser ska läggas till handlingarna och dessa har Andreas också rett ut. Dåligt samvete? Naturligtvis. Men samtidigt helt onödigt :) Andreas har gått in med full kraft när det verkligen BEHÖVTS och kört med pjäxan i golvet tills problemen rett upp sig.

 

Det finns folk som skor sig på att peka och låta andra jobba, men den som forumet kostat allra mest är Andreas - både i reda pengar och i slit på tider när annat som kanske varit viktigare för Andreas privat och familj pockat på uppmärksamhet. De som tjänat på forumet är alla vi som håller till här och också de företag som i större eller mindre omfattning lever på att det här intresset frodas.

 

Lov-värt och väl jobbat Andreas.

 

/Erik

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här dyker en gammal tråd upp när jag sitter och läser sånt som gått mig förbi den tid jag inte hållit till här.

 

Har detta gått igenom? Jag tyckte jag såg "Founder and Owner" fortfarande i Andreas signatur häromdan?

 

 

Oppss.. det är fixat nu :) Ja Sten har det juridiska ansvaret framöver. Det som återstår är att fysiskt flytta sajten till ny server i Sverige.

 

 

Andreas initiativ har lovordats och jag stämmer in i lovsången! För min högst personliga del fick intresset EXAKT den riktning jag ville ha med Terrängbil.net och med forumet har mångas intresse anrikats när man upptäckt att det finns lösningar på problem man har och gemenskap med andra som är lika stolliga som en själv :)

 

Det är fantastiskt när en entusiast startar upp och driver nåt, än häftigare när samma entusiast reder ut att driva vidare och vidareutveckla nåt under radikal tidsbrist med jobb, eget företag och familj. Mesta tiden har ju varit positiv, men ett par kriser ska läggas till handlingarna och dessa har Andreas också rett ut. Dåligt samvete? Naturligtvis. Men samtidigt helt onödigt :) Andreas har gått in med full kraft när det verkligen BEHÖVTS och kört med pjäxan i golvet tills problemen rett upp sig.

 

Det finns folk som skor sig på att peka och låta andra jobba, men den som forumet kostat allra mest är Andreas - både i reda pengar och i slit på tider när annat som kanske varit viktigare för Andreas privat och familj pockat på uppmärksamhet. De som tjänat på forumet är alla vi som håller till här och också de företag som i större eller mindre omfattning lever på att det här intresset frodas.

 

Lov-värt och väl jobbat Andreas.

 

/Erik

 

 

Oj oj.. blir ju helt rörd här  :blush:  det var väldigt snällt och fint skrivit!

 

Men utan dig och Daniel så hade detta aldrig fungerat, eller blivit startat! Nu är det ny och frisk vind i seglet, så Terrängbil.net seglar vidare på sin resa. 

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men utan dig och Daniel så hade detta aldrig fungerat, eller blivit startat!

Tack! :-) Det var ruskigt roligt och gav fantastiskt mycket!

 

Tack Erik för allt jobb du gjort här och lycka till med vad du än tar dig för framöver :)

Av de ca 6000 poster jag presterade under min mer aktiva tid är nog åtminstone hälften att klassa som rent svammel :) 2000 till av något bättre kvalitet och en mindre del informativt... Men som sagt kul har det varit och det är en stadig trave folk jag aldrig hade träffat om inte Andreas bestämt sig för att veva igång det här.

 

Sten tex, som jag hoppas få tillfälle att träffa nån gång framöver. Hoppas du har nöjet och glädjen av forumet som gör att du orkar driva sajten vidare i den goda stämning som huserar här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det vore kul att träffas Erik, dig och alla andra här, särskilt er som inte träffats tidigare! Förhoppningsvis blir det fler träffar som i Växjö senast!

 

Nästa och det sista steget i överföringen av Terrängbil.net är att flytta till nya servern. Den är sedan en tid på plats på ett av de större webbhotellen och igång, men flytten kommer att dröja lite till. Vill vara 100% säker på att ingenting krånglar eller förloras på vägen...

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...