Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag behöver lite delar till min TGB131.

Värmefläktar både fram och bak. Brrr

Radioantenner som sitter på RATGB. Alla utom de två stora baktill för de har jag redan. Även annan radioutrustning förutom själva radiostationerna är intressant

Kabelgenomföringar till de två stora antennerna

Mastfäste och rulle som brukar sitta på taket på radio-13 och sambands-13. Fäste eller vagga för att transportera teleskopmasten. Rullen baktill för att ta ner masten från taket.

Bensindunkshållare baktill.

Winch

Solskydd vindruta

24-12-voltomvandlare

Domkraft

Bakdörr

Kopplingsskåp som sitter mellan sidodörrarna på höger sida. I skåpet kopplar man in externa antenner i en RATGB.

Radioprylar exempelvis sladdar och kontakter (inte radiostationer för det har jag redan)

Fördelningslåda FD51

Mail, PM eller ring. r8n@cbshop.se 070-348 88 88

post-8529-0-08415200-1434028334_thumb.jpg

Posted

Några av sakerna finns på ALE. Skicka en förfrågan på de du söker till ivar@surplus.se. Vet att de finns lite radio prylar liggandes.

• 2 months later...
Posted

Just nu är jag i stort behov av reservdunksfästet baktill på bilen. Det behöver inte vara nytt. Ska ändå maskeringsmåla det.

I övrigt behöver jag allt i första inlägget.

Posted

Jag har ett dunkfäste du få gratis, buckligt och rostigt.

Kräver nog lite kärlek att banka ut och slipa rent.

Bor på andra sidan landet dock... Åker till 08området 19 oktober i värsta fall.

Posted

Rostig går bra. Jag har redan ett buckligt dunkfäste så jag vill ha ett som inte är buckligt. Föregående ägare hade backat in i ett träd. Även bakdörren har fått en smäll och är krokig som en banan. Skriver upp bakdörr på önskelistan.

Posted

Har en baklucka som är ok men inte mer, glas i rutan istället för plast :)

Din för 700 men jag skickar inte utan den får hämtas i gbg

Hmmm om han säger OK så är den antagligen nyskick med lite damm på ;) köpte dörrar av han som var "OK" nu är de det finaste på min bil :D

• Like 1
Posted

Kabelgenomföringar till radioantennerna bak. De ska sitta i hållaren till antennavstämningsenheten.

Även andra detaljer från en radiobil behövs.

• 2 months later...
Posted

Har uppdaterat listan med de saker jag har fått tag i och nya saker jag behöver. Just nu har värmefläktmotorn fram gått sönder. Brrrr

Edit: Hittade en fläktmotor på skroten men jag köper gärna en extra.