Dretlanning Posted December 30, 2025 Author Report Posted December 30, 2025 Hej! Japp! Har en prototyp som kan gå billigare och helt nya (röda lådan). Har inte haft någon "reklamation" än så dom verkar fungera.
Oredalen Posted December 30, 2025 Report Posted December 30, 2025 Hej, Vad tar du för enheterna? Är det någon skillnad mellan prototyp och den röda? Vet du hur terängegenskaperna blir med den mer ekonomiska eller bör det vara rätt likt? Mvh Viktor
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now