Gå till innehåll

Hur få text under bilderna??


Rekommendera Poster

Jag lägger till fil precis som du beskriver.. men jag får aldrig se var bilden skall hamna.

 

Samma om jag vill citera era inlägg, jag trycker "svara" eller "multi-citat" men inget händer. Det kommer inte upp annat än det jag skriver här.

 

Samma om jag vill högerklicka på en blocket eller youtubelänk, allt går att klicka och kopiera MEN inte att klistra in här. Jag väljer klistra in men markören bara blinkar som om inget hade hänt lixom..

 

 Alltså.. jag kan inte klistra in någonting alls här.

 Bara bilder genom "lägg till fil".. men då hamnar bara bilden under texten.. jag kan omöjligt påverka var bilden skall hamna.

 

 Samma om jag kopierar en bild från photobucket som jag gjorde förr, den kommer inte in här.

 Men i andra forum jag besöker fungerar det.

 

Egentligen inget avhjälpande mer än att komma runt symptomen:

Prova att stänga av BB-koden och klistra text efter det.

post-5958-0-67912100-1459938710.jpg

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undvik gärna Explorer som kan vara ett riktigt problem barn.

Hur som helst, se till att terrangbil.net är en "trusted site" eller vad det heter på svenska. Annars blockeras mycket funktionalitet. Det brukar synas i nederkanten på webbläsaren vilken säkerhets-zon den tycker sig vara i och om du vill byta kan du dubbelklicka där och se till att sajten är i rätt zon.

 

Fast Explorer är en soppa på många sätt och det är bättre att byta upp dig till en modern webbläsare, T.ex Chrome eller Firefox.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw.. bilden föreställer mitt dummaste fotoställe hittills.

Blev dyrt och mycket reperationer efter att Östersjöns saltvatten trängde in i minst två av portalerna..rostade sönder några lagerbanor mm.

Skulle ju letat upp en sötvatten tjärn istället..men tänkte väl inte längre än vad förståndet nådde..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...