Gå till innehåll

Bessemerträffen Hofors 3:e juni 2017


Rekommendera Poster

Jag har "tyvärr" bara filmer på det vita monstret. Det är ju svårt att filma sig själv ;)

Men Urban tog också film så jag hoppas få tag på dem också och klippa ihop något.

 

Du tog dig ju fram utan kedjor så det behövs väl inga ;)

Skämt åsido, greppet blir ju fenomenalt.

 

Jag hade inte lyckats så bra med att lägga på dem idag, eller så slets monteringen rätt så hårt av alla stenar och stubbar vi halkade runt på. Men jag tror jag lärt mig lite mer om hur det ska göras så hoppas på ännu bättre nästa gång :)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kul, där var vi ju med lite på andras filmer också. Våra aktiviteter gick inte helt obemärkt förbi ;)

 

Dexxas, du har rätt, bilarna är super så ni får dra era slutsatser ;)

Fast övning ger färdighet (och kedjor ger fäste) så man blir lite kaxigare varje gång.

Måste erkänna att jag många gånger var orolig att böja parallelstaget igen för vi passerade massor av stora stenar och stubbar. Det verkar som vi lyckades med att krossa dem istället för att fastna på dem :)

 

Vi testade också att det är bra gods i axelklumparna, det var några stenar som sprack istället ;)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...