H.Hansen Posted October 25, 2018 Report Share Posted October 25, 2018 Någon som har erfarenhet av JAWA 255 MC Arméns cyklar var till 100 % ISDT-maskiner (Sexdagars-), plus ett par anpassningar till Svenska förhållanden, som skidor och lite andra extratillbehör. Kanske behöver veta ett och annat om dem väldigt snart. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LurK Posted October 25, 2018 Report Share Posted October 25, 2018 Här finns en del snaskigt,lärde mig en hel del där om Jawa när jag själv köpte en,dock är min gamla 257A återköpt till Tjeckien där den en gång föddes http://jawaklubben.se/militär jawa.html Även "six days" näms 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Hansen Posted October 26, 2018 Author Report Share Posted October 26, 2018 Hm jag är sugen på en. Trodde jag skulle köpa ett gäng i dag. Men nä det var för mycket som saknades och var i dåligt skick. Så jag letar nog en kör klar en i stället Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts