Gå till innehåll

Marcus BV203


Bigmac

Rekommendera Poster

Hejsan!

tänkte bara säga hej och visa min radiobandvagn. Bytte baknagnen mot en öppen som följade med vid köpet för det är roligare för medåkande om man ser nåt...

Kommer säkert en del frågor men ska läsa lite i forumet först...

 Mvh marcus

F6B986E6-B34B-42D4-AA2B-6E4C05FFC110.jpeg

  • Like 11
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!

Mycket är planerad men få se hur mycket jag hinner...

just nu blev den stående pga generatorn laddar inte men läste redan om ombyggnationen till biltemas 24v generator, troligtvis blir det nästa projektet.

har redan bytt den jävla kopplingscylinder som sitter nere vid kopplingen, värsta jobb fram till nu iaf...

är 1,96 och väger 140 kilo, var lite trångt i vagnen. 

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, Bigmac säger:

Tack!

Mycket är planerad men få se hur mycket jag hinner...

just nu blev den stående pga generatorn laddar inte men läste redan om ombyggnationen till biltemas 24v generator, troligtvis blir det nästa projektet.

har redan bytt den jävla kopplingscylinder som sitter nere vid kopplingen, värsta jobb fram till nu iaf...

är 1,96 och väger 140 kilo, var lite trångt i vagnen. 

 

Jeg er 1,92 og fikk akkurat plass. Det var verre for faren min på 2,02. Men jeg kutta av ryggen på førersetet. Nå er det god plass. Jeg sitter bare med ryggen mot bakveggen. Vanligvis har jeg på ei jakke og da er ikke noe problem å ha ryggen innat stålveggen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2019-02-10 på 14:19, kristaga säger:

Skulle hatt en assistent på 1,70 og 60 kg til sånn jobbing.

Ungefär som filipinos man anställer på stora båtar som kan krypa in i vevhusen och ställa allt tillrätta? ^_^

 

Fortsätter den här tillökningen av bandvagnspiloter med basketspelar-längd har vi väl snart ett helt lag :D

  • Like 4
  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...