Gå till innehåll

Bilduppladdning


Rekommendera Poster

Mb ?

Jag tror jag betalar för obegränsat med bilder per medlem. Och att storleken ej är begränsad längre. 

Ok kamerorna tar mer pixlar och bildernas storlek påverkas av det. 

Dock behöver jag inte förminska bilder fast jag tar med max upplösning på min Canon EOS 60 D

Upplever du någon begränsning ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag får medelande varje gång och aldrig samma i går var det max 1.68 mb för hela bilduppladdningen  dagen innan hannjag ladda upp ett flertal innan varning kom om max 2,2 och då hade redan fått upp ett flertal så den gränsen hade passerats, spar man inläggen går tillbaks och redigerar och lägger upp fler bilder fungarar det med mer mb innan varning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall se på det.

VIP medlemskapet slutade ju för många år sedan. Och de spärrarna borde vara borta. Men som Kristaga skrev. Han var det än och pengarna går via PayPal till den som drev forumet då. Och kommer det ej till nytta i dag.

Man måste själv spärra betalningarna på pay pal. Inget jag kan fixa. Men se över inställning för de som har broblem kan jag göra. 

Skall se på det Eile

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall se på det.

VIP medlemskapet slutade ju för många år sedan. Och de spärrarna borde vara borta. Men som Kristaga skrev. Han var det än och pengarna går via PayPal till den som drev forumet då. Och kommer det ej till nytta i dag.

Man måste själv spärra betalningarna på pay pal. Inget jag kan fixa. Men se över inställning för de som har broblem kan jag göra. 

Skall se på det Eile

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter väl krympa ner bilderna till någon kb dokument storlek så löser det sig, men jag har länkat över lite till tyskarna på ev ombyggnader och då hade större storlek blvit tydligare .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kan göra så här vi skrotar eile och jag börjar på nytt, men gjorde en ny signatur och då godkändes inte detta pga av att mejladressen var upptagen.

 

Gjort nytt på andra forum där min gamla inte fungerade så bra och då löste sig problemen.    eile kommer troligen bli gäst och min nya blir något som anknyter till lite mer bilen. 

 

Men eftersom man hänvisas till hantering av filer när kvoten är fylld bör även funktionerna där fungera vilket de inte gör, har provat att radera gamla inlägg och inget händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä du kan inte ha 2 identiteter på samma mail adress. 

Då säger systemet i från. Det har egentligen med viss säkerhet att göra. 

Jag gjorde det innan system hade den spärren. För att kunna se hur medlemmar ser forumet. Det ser lite annorlunda ut för en moderator eller admin. 

Nu var det lääänge sedan jag behövde använda den. Så utan att prova vet jag inte om den fungerar än B)

Men om du bara ger dej till tåls så sätter jag de som kan detta på att hjälpa mej på måndag. 

Edit. Nä jag använde mej av terrängbil.net sin mailadress som vi hade några år. Den lades ner och alla mail mm försvann när det gick från Andreas till Sten. Och går ej att få tillbaka då den låg hos en annan leverantör. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej VLC skall försöka komma ihåg vem som döljer sig bakom.:excl:

  Ja, en bra idé med separata mejladresser och alias, liknande lager på en lök och med olika lösen, alla lösen kan hackas det är bara antal tecken som avgör hur lång tid det tar.  Aldrig använda jobbadress privat. Det gjorde man för 20 år sen, dessvärre!

     De nära och kära, bekanta, Bank och annat, diverse E-handelsftg, terrängbil. Osv

Det är lätt att använda flera adresser i sin telefon och lättare att dumpa en adr om olyckan är framme, virus skräppost etc. 

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...