H.Hansen Posted January 2, 2021 Report Posted January 2, 2021 Vi fick en liten sammanslagning av just Terrängbaserade filmklipp och övriga filmklipp. Håller på att försöka återställa det. Men undertiden så skapar jag en ny tråd om just Terrängbaserade filmklipp. Så får vi föra in det som fanns här tidigare. Klippen är inte borta utan ligger i övriga filmklipp.. Måste "bara" backa händelsen. Och med nya uppdateringar flyttas det även på vissa funktioner, så jvi letar rätt verktyg för att återställa, Kontaktade supporten, men skrev på Svenska, och det tog lite tid, men nu har jag fått svar att jag måste skriva om det på Engelska, vilket jag har gjort , och nu inväntar svar. Så posta på med terrängbaserade filmklipp här under. Mvh Staben Terrängbil. Quote
H.Hansen Posted February 9, 2021 Author Report Posted February 9, 2021 Liten film från vinter turen. Där vi jobbat oss upp på en höjd, ungefär 500 m över havet. Utsikten i slutet är utöver Norge. Vi var ca 700 m från gränsen. -18 grader och strålande sol 20210205_131944.mp4 7 Quote
Vinkon Posted March 21, 2021 Report Posted March 21, 2021 Behind the Scenes: Winter Project BV 202 Intro 2 Quote
Frippe S Posted March 22, 2021 Report Posted March 22, 2021 10 timmar sedan, Vinkon säger: BV206 traction control system Det tog ett tag 1 1 Quote
bsvensso Posted July 13, 2021 Report Posted July 13, 2021 Den 12/7 2021 tog jag och co-piloterna Jens Särneskog och Tomas Marklund min TGB 30 till SOT i Brändåsen. Vi hade riktigt roligt och Brändåsen passar både oss och 30:an väldigt bra med en mix av svårigheter och inte alltför mycket lera Notera att vi här kör med original däcktryck och inga kedjor, man måste ju kunna ta sig fram i alla fall (och det är så jobbigt att förbereda... ). Vi turades om att köra så det blev lite tid för alla att fotografera. Tyvärr lyckades jag få hjärnsläpp och glömde ställa om mobilen till video läge, så de flesta filmerna jag trodde jag tog vart bara enstaka bilder Som tur är var Tomas mer på alerten och skapade den här fina filmen av vår framfart. Dra upp volymen för att få den rätta Scania soundet 3 1 Quote
H.Hansen Posted October 9, 2023 Author Report Posted October 9, 2023 My godnes. Tusan hur törs de lägga ut att de kör i vattendrag och i terräng i Norge. Ja han var ju medveten om reglerna, man blev lite lurad av de första fordonen. Quote
Vinkon Posted May 14, 2024 Report Posted May 14, 2024 Den har säkert varit länkad förut, men underhållande likväl Var östtysk, var hjulbärgare, gräv grop, släng ner stock = succé Samt lite lagom dramatisk orgel-spel så man får lite konfirmand-PTSD antar jag.. Kfz Bergung NVA Film DDR https://www.youtube.com/watch?v=gSnrm_mgJ_0 2 Quote
Sune Posted May 21, 2024 Report Posted May 21, 2024 Den här har jag också sett, stundtals dramatisk musik.. 1 Quote
boruto Posted July 27, 2024 Report Posted July 27, 2024 På 2021-01-02 på 12:37, H.Hansen säger: Vi fick en liten sammanslagning av just Terrängbaserade filmklipp och övriga filmklipp. Håller på att försöka återställa det. Men undertiden så skapar jag en ny tråd om just Terrängbaserade filmklipp. Så får vi föra in det som fanns här tidigare. Klippen är inte borta utan ligger i övriga filmklipp.. Måste "bara" backa händelsen. Och med nya uppdateringar flyttas det även på vissa funktioner, så jvi letar rätt verktyg för att återställa, Kontaktade supporten, men skrev på Svenska, och det tog lite tid, men nu har jag fått svar att jag måste skriva om det på Engelska, vilket jag har gjort , och nu inväntar svar. Så posta på med terrängbaserade filmklipp här under. Mvh Staben Terrängbil. Jag har precis börjat använda iptv nordic och ville dela mina första intryck. Kvaliteten på streamingen är riktigt bra och det finns ett brett utbud av kanaler, särskilt för sport och film. Navigeringen är enkel, och jag har inte stött på några större problem hittills. Om ni funderar på att testa det, verkar det vara värt att kolla in! Har någon annan erfarenhet av IPTV Nordic? Tack för uppdateringen. Förstår att det kan vara rörigt med sammanslagningen och återställningen av filmklippen. Jag ser fram emot att få se de terrängbaserade klippen igen när allt är på plats. Hoppas supporten snart ger ett snabbt svar på din förfrågan. Under tiden kommer jag att posta mina terrängklipp här och hjälpa till med vad jag kan. Quote
Recommended Posts