Gå till innehåll

Träffar möte runt Gbg


Rekommendera Poster

Hej på er!

som ny ägare till en TGB 30 och ny på forumet är jag nyfiken på vilka som finns runt mig i området!

Själv bor jag i Fjärås, söder Kungsbacka, och söker andra med liknande eller samma bil!

Sen hade det ju varit trevligt att delta på något event för dessa lite större terrängfordon, men då inte för långt bort av förklarliga själ!

Jag har ju likt många lite problem som jag mekar med just nu, så alla tips är välkomna!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar vara en träff vid oskar den ll fort. På vårar att. Håll koll efte det.

 

Körning med de tunga är begränsat. Vet att vid Hallsberg" Brändåsen " är man välkommen . Olerum offroad. Tillåter vikt över 3.5 ton om marken bär.

Bara för att visa upp och träffa likasinnade finns det fler. 

Runt götet har jag själv inte 100 koll. Men detfinns grupper av privata som träffas och kör i bland. 

Är med i sådan själv. Offroad blir det inte mycket av. Då reglerna sätter  stopp

Skall se om jag får till något. Men nära Göteborg. Där har jag dåligt med markägare som är villig att släppa lös oss 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och Välkommen :)

 

Jag tror tyvärr inte att det finns så många events i närheten av gbg, de flesta ställen har en maxvikt på 3.5 ton.

Oscar den andres fort är ingen träff i sig utan vi har varit en handfull bilar som på nationaldagen varit inbjudna för att visa upp dom i samband med nationaldagsfirandet.

Det finns lite träffar runt om men inget i direkt närhet till Göteborg.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...