isaksson Posted March 17 Report Share Posted March 17 Hej! Jag är på jakt efter mörkläggningsbelysning fram till min TGB11 (2st). Helst med fästen och kontakter till TGB11 men även lampor med andra fästen är intressanta, det är ju inte så märkvärdigt att bygga egna fästen.... Kontakt via PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Hansen Posted March 19 Report Share Posted March 19 Är i helgen hos en som har. Han undrade vad du bjöd få 2 nya. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaksson Posted March 22 Author Report Share Posted March 22 På 2022-03-19 på 05:25, H.Hansen säger: Är i helgen hos en som har. Han undrade vad du bjöd få 2 nya. Jag har faktiskt inte en aning om vad de kan vara värda idag. Kan 400:- vara rimligt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.Hansen Posted March 26 Report Share Posted March 26 Skall höra med han om han släpper dem för det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts