Volvo Laplander Camper Posted August 7, 2022 Report Share Posted August 7, 2022 Har en japan som mejlar mig och vill ha tag 2 kompletta klaffstolar skicket kan vara dåligt men alla fästen mm behövs för att sätta fast dem ,jag tipsade honom tidigare om Teigen men han verkar inte vilja skicka till japan. Om nu någon skulle ha två liggande så tänkte jag vara snäll och försöka skicka över dem. Själv slängde jag ut mina som satt orginal på 90-talet när bilen byggdes till camper och vet knappt hur de ska se ut med fästen mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warninglight Posted January 18 Report Share Posted January 18 I think I have 2x single folding chairs from the back of my C202. I can check in a week or two, if you want to put me in touch? Stephen McEvoy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volvo Laplander Camper Posted January 19 Author Report Share Posted January 19 Japan owners is on facbook https://www.facebook.com/takashi.yoshiike.7 I don't do anything any more with cars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts