krilleoo Posted September 1, 2022 Report Share Posted September 1, 2022 Hej! Jag är i startgroparna för att sy om mina dörrar till min kapellvalp. Dock har jag inte några nya rutor.. vet någon vars man kan köpa liknande original d.v.s 1mm tjock gummiliknande ruta som man kan sy i?? Tacksam för svar! Mvh Christoffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1119 Posted September 3, 2022 Report Share Posted September 3, 2022 Tror det är transparent vinyl du söker. Återfinns i tex båtkapell och går att köpa på löpmeter online. (sök på kapellruta , siktruta) Bytte på min 1119 i vintras och vill minnas att jag då köpte 0.9mm tjock. Mina rutor är dock skruvade fast, men gissar att man syr fast dom i båtkapell. Mvh / Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krilleoo Posted September 5, 2022 Author Report Share Posted September 5, 2022 Ja så kanske det heter.. Köpte för båtkapell men den firman hade endast 0.3mm tjockt. Ifall du har kvar faktura/kvitto får du gärna kolla vars du köpte de! Vh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats1111 Posted September 5, 2022 Report Share Posted September 5, 2022 13 hours ago, krilleoo said: Ja så kanske det heter.. Köpte för båtkapell men den firman hade endast 0.3mm tjockt. Ifall du har kvar faktura/kvitto får du gärna kolla vars du köpte de! Vh Jag bytte på min 1111 för några år sedan. Köpte 0,4 mm (fungerar bra) här, men de har även 1 mm. Vindusplast 1 mm - Høvedsmann (hovedsmann.no) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts