Gå till innehåll

Kapellvalp säljes


isaksson

Rekommendera Poster

Hej!

 

Nu har jag bestämt mig för att sälja min valp. Sedan jag köpte TGB11 inser jag att det inte blir av att jag kör med den längre.

 

Jag har lagt ner en hel del tid och pengar på den genom åren och även om där är en del tillbehör som inte är original så har jag monterat allt så att den enkelt går att återställa om man vill. OBS. Kapellet som sitter på medföljer inte. Däremot medföljer ett bra kapell med någon enstaka lagning samt ett gammalt, väldigt stelt kapell.

 

Vi börjar med de bra grejerna.....

- B20 motor som går kanonfint. Lite oljeläckage från motor och lådor, inte så att det droppar men tillräckligt för att de skall vara lite blanka och fina.

- Många tillbehör finns, spade, yxa, original sladdlampa, fungerande mörkläggningsbelysning

- Strålkastare med H4

- Nya däck, Silverstone i original dimension och mönster, inkl. reservhjul

- Omklädda stolar

- Diskret monterad arbetsbelysning fram och bak.

- Nyrenoverad bakaxel köpt från Offroad Auto Parts. Har inte gått många mil sedan renovering.

- Komplett mekanisk vinsch finns men är ej monterad

- En extra ram med rostig kaross medföljer. Karossen är inte komplett men det finns en del reservdelar på den.

 

Vad är det kvar att göra på den då?

- Golvet bak är dåligt. Det ligger alu-durk på så den går utmärkt att använda men golvet behöver bytas så småningom.

- Det är ett litet hål i botten på bensintanken. Det är lagat med epoxi men skulle kunna repareras seriösare.

 

Om man vill originalrenovera behöver man svetsa på lite plåt längst ner på sidorna där det är avkapat en bit. Den mjuka väskan bakom passagerarstolen finns tyvärr inte och en stol i lastutrymmet saknas.

 

Prisidé 65.000:-

 

Kontakt via PM först så kan vi höras via telefon sedan.

 

IMG_2777.JPG

IMG_2776.JPG

IMG_2778.JPG

IMG_2779.JPG

IMG_2780.JPG

IMG_2781.JPG

IMG_2782.JPG

IMG_2783.JPG

IMG_2784.JPG

IMG_2785.JPG

IMG_2786.JPG

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...