Gå till innehåll

Fälgar 30-40 bil 9x20 intresseanmälan


Rekommendera Poster

Hej på er!

I skrivande stund är mina nya fälgar på väg!

Dem är tillverkade i 16 mm stål och har samma mått som orginal men med skillnaden att dem är 20 tum, för maximal skuldra!

Har ingen aning just nu vad dem kommer att kosta förrän alla avgifter är betalda, så jag återkommer om detta!

Så om intresse finns för denna fälg, skriv gärna en rad!

 

Mvh Joakim

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Terve,

 

Är intresserad av 5 st. fälgar, om jag förstår rätt så ska det inte vara några problem med att köra med 14.00R20 på TGB30/40. Vet du om originalkedjor passar också? Framkomligheten är rätt så begränsat i terräng utan kedjor...Återkom gärna med mer info/bilder och prisuppgifter när du har tid!

 

Mvh,

 

Jarkko Nurmi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag har precis kommit igång med två leverantörer, jag gör detta på hobby basis bör nämnas! Just nu har jag jätte problem med frakten, så det har tagit 

tillfälligt stopp, men jag arbetar på det. enligt mina beräkningar blir "hjulet" nästa lika högt med det däck jag valt, kanske aningen smalare. vi får se när dem kommer!

kul att du hörde av dig, hjälp mig sprida om möjligt, i nuläget hade det varit optimalt att beställa en 20 fots container med fälgar och däck, då frakten då blivit super liten. i nuläget ligger frakten för 4 fälgar på 14000 sek, så du kanske förstår varför jag tvekar. se bilder, jag gillar speciellt däcken.

mvh Joakim

9x20_nya.png

hs715.png

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...