plundh Posted April 21 Report Share Posted April 21 Hej på er alla- Det är dags att renovera kupén på den gamla TP21:an. Jag har låtit sy klädsel och skall nu inreda. Jag såg för några år sedan fina och detaljerade inlägg av en Ungersk sugga-ägare som beskrev en komplett renovering av fordonet, inklusive inredningen. Är det någon som kommer ihåg namnet på ägaren, och/eller länk(ar) till beskrivningen av restaurationen? Mvh. -Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats1111 Posted April 21 Report Share Posted April 21 5 hours ago, plundh said: Hej på er alla- Det är dags att renovera kupén på den gamla TP21:an. Jag har låtit sy klädsel och skall nu inreda. Jag såg för några år sedan fina och detaljerade inlägg av en Ungersk sugga-ägare som beskrev en komplett renovering av fordonet, inklusive inredningen. Är det någon som kommer ihåg namnet på ägaren, och/eller länk(ar) till beskrivningen av restaurationen? Mvh. -Peter Den här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundh Posted April 21 Author Report Share Posted April 21 Kanon - Costin Moga hette han! Tack Mats. -Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts