Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej alla medlemmar i forumet Terrängbil.net

Här kommer lite information från Admin för forumet. 
Vi jobbar för fullt med att lösa alla tekniska problem som varit under en tid i forumet. Ett av problemen har varit att medlemmar inte kommer in i forumet och heller inte får några mail. Vi hoppas att detta nu är löst. 

Men vi önskar nu feedback från er medlemmar om vad som fortfarande kan vara ett problem och hur vi kan lösa det.
Har ni eventuella frågor eller liknande till oss som jobbar med forumet, vänligen ställ era frågor här nedan. 

I dagsläget har vi begränsat åtkomsten för administration och moderatorer medvetet för att se vilka som fortfarande är aktiva och vill ansvara för forumet. 
Har du varit moderatorer eller vill bli moderator kontakta support@terrangbil.net
Vi behöver all hjälp vi kan få för att detta ska fortsätta.

• Like 5
Posted

Det har varit låg aktivitet ett tag, om det beror på oss att vi är dåliga att posta eller om folk inte kommer in är ju frågan?

Personligen har jag i varje fall inte haft bekymmer att se sidan.

Posted
11 timmar sedan, JDW säger:

Det har varit låg aktivitet ett tag, om det beror på oss att vi är dåliga att posta eller om folk inte kommer in är ju frågan?

Personligen har jag i varje fall inte haft bekymmer att se sidan.

Det kan vara både och såklart. Men ett av problemet har varit fel på epost inställningar, så medlemmar som sökt nytt lösenord eller velat registrera sig som ny medlem inte få några mail från forumet tillbaka med svar. 
Detta ska nu vara löst. Så nu hoppas vi på mer aktivitet i forumet :)

• Like 2
Posted
14 timmar sedan, Pvpjtgb1111 säger:

Kan jag hjälpa till och bidra med något så gör jag gärna det.

Toppen, ska se över moderator listan och hur vi lägger upp det och återkommer till dig. Skicka gärna ett mail till support@terrangbil.net

Posted

Självklart kommer du vara kvar som admin. Har du några problem är det bara att höra av dig i samband med uppdateringen blev det ändringar i inloggning, att man använder sin epost vid inloggning exempel. 

• Like 1