Gå till innehåll

Servostyrning Sugga


Gäst Magnus

Rekommendera Poster

Jag har ibland sett bilder på suggor som haft servostyrning monterad, den har suttit i princip som originalmonterad och varit en cylindrisk klump ovanpå styrsnäckan med kortad rattstång ovanpå.

 

Tyvärr verkar jag inte hitta någon bild just nu!

 

Kan det vara så att det fanns nån 50-talslastbil varifrån det passade servo? -Har någon bilder/erfarenhter av detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara den där, hittade några bilder:

 

fi_byz810_14.jpg

 

fi_byz810_15.jpg

 

Men kan det finnas nån annan från volvo? -Jag vill minnas att jag sett något som såg i det närmaste original ut?

 

 

 

 

Magnus2009-01-02 01:42:58

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

scania 50 passar utmärkt, finns några till men kommer inte riktigt på vilka just nu.

det har jag på en av mina, eller hade plockade av det.

 

ska finnas ett cheva servo som man kan skruva och passar utmärkt på ramen om man borrar nya hål men det är små modds, jag vet tyvärr inte vilken det finns 3olika tror jag en av dom är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 7 months later...
  • 4 months later...
Gäst Micke380

Hej hej! Jag är också på jakt efter en stryservo: Hoppas någon kan ge mig tips på någon smidig styrservo. Scania modellen kommer jag aldrig få plats medPDT_Armataz_02_21.gif

Tacksam för tips
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Du kan även trycka på "FULL REPLAY EDITOR" som gömmer sej bakom ikonen längst till höger, den med en pil snett upp till höger. Då kommer arbetsfältet upp, och där hittar du en ikon som ser ut som en bild.

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...