Jump to content

Recommended Posts

• 4 weeks later...
Posted

Svenska företag som tillverkar kan jag höra med min bror om, han renoverar en Cadilac 58. Vet att det är dyrt som tusan, . 

Men jag ser att en del västliga grannar har fina inner tak. och att det finns lite fler som pysslar med att sy där. Nu är ju gränsen till Norge stängd än, men när de öppnar kan du ju leverera ditt gamla med mått, om du hittar en som kan ta sej an det i Norge. 

Massor med forum, där de renoverar gamla militär fordon, borde gå att få tips där.

Vill faktiskt påstå att de renoverar sina bilar till original mer än vad vi gör i Sverige. 

Posted
2 timmar sedan, H.Hansen säger:

Svenska företag som tillverkar kan jag höra med min bror om, han renoverar en Cadilac 58. Vet att det är dyrt som tusan, . 

Men jag ser att en del västliga grannar har fina inner tak. och att det finns lite fler som pysslar med att sy där. Nu är ju gränsen till Norge stängd än, men när de öppnar kan du ju leverera ditt gamla med mått, om du hittar en som kan ta sej an det i Norge. 

Massor med forum, där de renoverar gamla militär fordon, borde gå att få tips där.

Vill faktiskt påstå att de renoverar sina bilar till original mer än vad vi gör i Sverige. 

tips på bra företag förutom topntrim.

vad gav brosan din för innertaket??

nyfiken??

Posted
På 2020-04-13 på 11:50, bloodwheel säger:

kändes som norge skulle vara ett dyr alt??

men vad vet jag:rolleyes:

Ikke akkurat nå, fordi den norske krona er veldig svak om dagen.

Posted

Har sökt min bror, och lämnat meddelanden om att han skall ringa upp.

Mycket möten mm för han nu med det jobb han har, och som det är med dom där "genierna" de glömmer vardagliga saker som att återkoppla till familjen när man ringt. Betala när man tankat bilen, ta med pengarna ur uttags automaten, ta med kaffet men köpt på macken och liknade. Som tur är använder han samma bensinstation, så de känner igen honom och anmäler ej när han tankar, kommer in och hämtar kaffe och bara åker, Han får betala det nästa gång han kommer in ;)

Bara jobb i skallen.

Skall prova nå han igen. möjligt han postat telefonen igen i stället för brevet :lol:

• Like 2
  • Haha 2
  • 1 year later...