bloodwheel Posted March 21, 2020 Author Report Posted March 21, 2020 några timmar med stålborste ,tryckluft och lite färg så blir det genast trevligare att både titta på och meka på 2
bloodwheel Posted April 13, 2020 Author Report Posted April 13, 2020 Tog en titt på handbromsen,,,, mja....
bloodwheel Posted April 13, 2020 Author Report Posted April 13, 2020 Eftersom det blir diesel drivlina så fick jag modda lite med delar jag köpt och hittat i skrotlådan...
bloodwheel Posted April 13, 2020 Author Report Posted April 13, 2020 Lite godis och några tabbar senare så.... 1
bloodwheel Posted April 13, 2020 Author Report Posted April 13, 2020 Från det ena till det andra.. Innertak?.. nån som ett nytt liggande? nån har fått ett nytt tillverkad? Kostnad isåfall?.. Tips o ideer? 1
H.Hansen Posted April 13, 2020 Report Posted April 13, 2020 Svenska företag som tillverkar kan jag höra med min bror om, han renoverar en Cadilac 58. Vet att det är dyrt som tusan, . Men jag ser att en del västliga grannar har fina inner tak. och att det finns lite fler som pysslar med att sy där. Nu är ju gränsen till Norge stängd än, men när de öppnar kan du ju leverera ditt gamla med mått, om du hittar en som kan ta sej an det i Norge. Massor med forum, där de renoverar gamla militär fordon, borde gå att få tips där. Vill faktiskt påstå att de renoverar sina bilar till original mer än vad vi gör i Sverige.
bloodwheel Posted April 13, 2020 Author Report Posted April 13, 2020 2 timmar sedan, H.Hansen säger: Svenska företag som tillverkar kan jag höra med min bror om, han renoverar en Cadilac 58. Vet att det är dyrt som tusan, . Men jag ser att en del västliga grannar har fina inner tak. och att det finns lite fler som pysslar med att sy där. Nu är ju gränsen till Norge stängd än, men när de öppnar kan du ju leverera ditt gamla med mått, om du hittar en som kan ta sej an det i Norge. Massor med forum, där de renoverar gamla militär fordon, borde gå att få tips där. Vill faktiskt påstå att de renoverar sina bilar till original mer än vad vi gör i Sverige. tips på bra företag förutom topntrim. vad gav brosan din för innertaket?? nyfiken??
bloodwheel Posted April 13, 2020 Author Report Posted April 13, 2020 kändes som norge skulle vara ett dyr alt?? men vad vet jag
kristaga Posted April 15, 2020 Report Posted April 15, 2020 På 2020-04-13 på 11:50, bloodwheel säger: kändes som norge skulle vara ett dyr alt?? men vad vet jag Ikke akkurat nå, fordi den norske krona er veldig svak om dagen.
H.Hansen Posted April 15, 2020 Report Posted April 15, 2020 Har sökt min bror, och lämnat meddelanden om att han skall ringa upp. Mycket möten mm för han nu med det jobb han har, och som det är med dom där "genierna" de glömmer vardagliga saker som att återkoppla till familjen när man ringt. Betala när man tankat bilen, ta med pengarna ur uttags automaten, ta med kaffet men köpt på macken och liknade. Som tur är använder han samma bensinstation, så de känner igen honom och anmäler ej när han tankar, kommer in och hämtar kaffe och bara åker, Han får betala det nästa gång han kommer in Bara jobb i skallen. Skall prova nå han igen. möjligt han postat telefonen igen i stället för brevet 2 2
Recommended Posts