Gå till innehåll

5. Trosskompaniet ställer ut.


Rekommendera Poster

Den 23:e april mellan kl 13:00 och 16:00 kommer vi i 5.trosskompaniet att ha en liten visning av våra fordon och materiel på Åhusfältet i Hässleholm.
Passa på att komma och kika på våran materiel och prata lite om vad det är vi sysslar med i föreningen.
Våran kokkärra kommer att vara grupperad och vi kommer att servera en enkel lunch tillagad av våran kokgrupp.
Vi bjuder alla besökare på lunchen, men vill ni ändå ge en slant för maten så är det ok.
För att vi ska veta på ett ungefär hur mycket mat som skall tillagas, så vill vi gärna får ett hum om hur många som kan tänkas komma.
Skicka ett mail till kontakt@5trosskomp.com och berätta ifall ni tänker besöka oss och hur många som vill ha mat.
Anmälan senast den 20:e April.

Väl mött på Åhusfältet: http://www.hitta.se/kartan?s=48139247

Mvh: 5.trosskompaniet.

 

post-5421-0-76651500-1459626143_thumb.jpg

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

Tråkigt, kunde vara "sjov" (som Dansken säger), att komma med en "flock" valpar i kolonn, (DET, hade varit en kuriositet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt, kunde vara "sjov" (som Dansken säger), att komma med en "flock" valpar i kolonn, (DET, hade varit en kuriositet).

 

Men valpen står här, besiktad, skattad och försäkrad. Om någon pålitlig förare vill köra den så går det kanske att ordna...

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst sven pa landet

Nja, det har inte blivit som tänkt, jag har inte lyckats få kontakt med de andra 2, 903:orna, och WF är ju på annat hål, och min 9033:a är "lite bråkig" för närvarande, så kommer jag, blir det enbart med 903. 

 

(alltså ingen kolonnkörning :()

post-6449-0-65722400-1461341097_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...