Gå till innehåll

kapell


Rekommendera Poster

Då jag är ny i valpvärlden så kommer jag säkert att ställa en massa korkade frågor här .. men

jag har kommit över en 62 års modell 3314 och nu undrar jag om det finns att få tag i kapell till den eller om det är någon som vet om det finns händigt folk som syr upp sådana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

Var inte rädd för att ställa frågor!

 

Om jag inte haft kontakt med terrängbilsgrabbarna, (som sedermera blev 5trosskompaniet, sign: Bajon1,Fremer, och Hassefan,) så hade jag inte "klarat av det" med mina bilar, då mina "minnen och hågkomster var från 69-70.

 

Så bara fråga på: Finns inga dumma frågor! (kan tyvärr bara var "dumma" svar.)

 

Jag hade kontakt med Hansen om kapell för något årsedan, han kände någon som hade sådana, men jag tyckte att priset som begärdes var rent åt helsike för högt. Kanske skulle du ta kontakt med honom, och höra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Söker efter ett kapell jag med! Funderar på att tillverka ett om jag inte hittar ett fräscht. Pvc väv kan man smälta/gjuta ihop med varmluftspistol om jag fattat det rätt. Biltema säljer en kraftig pvc pressening som skulle kunna funka.

I annat fall kan man sy ett kapell utav markisväv.. Men jag tror nog att det ligger en hel del kapell ute i gömmorna.. och det vore enklast..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...