Gå till innehåll

God morgon Torsdag 5/10


Gäst H.Hansen

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen

Jadå var man och väckte tuppen i än en morgon,har varit ut med hunden under tiden kaffet kokade, det var 9 grader och mulet i Åmots bruk tror jag det var för mörkt att se. I dag styr jag norr ut till söderhamn och skall mäta upp ett hus och bygga stälning. det blir nog en lång dag, hoppas på regnfrit, ha det bra i dag terräng members,mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

God morgon alla! Här i Nässjö är det kallt, men i alla fall uppehåll. Det känns att det börjar bli höst smiley6.gif

 

Ska jävlas vidare med maskinen idag, håll gärna ett par tummar för min skull.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

God morgon!

 

Lite kyligt och sol i tranås idag, löven faller i rask takt nu :)/ Man får se fram emot dom fina hösturerna i skogen med finbilen! :)

*håller tummen*
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mörrn terrängvänner!

 

 

 

Gävle hade gråmulet och regntugnt. Bara två arbetsdagar kvar till lördagen, då det är TERRÄNGKÖRNING!!! Om Hasse kommer blir vi nog fyra valpister, två lillvalpar och två sexhjulingar. Willysarna och Sukorna räcknas icke... Men Hasse ska väl uppåt Norrland å fynda valpkaross?

 

 

 

Ser redan fram emot att tvätta, för lerigt kan jag garantera att det blir!!! Lera är bra för hyn har jag hört...

 

 

 

// Klas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

God Morgon

Oslo bjuder på mer regn, tempen ligger rundt +12. Idag blev det 11:a bil ner till tåget... gick som en klocka med nya oljor... och inget läcker... Yheeee hoooo smiley16.gif

 

Ha en strålande Torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Börjar bli dags för långkallingar' date=',
[/quote']

 

Japp... och kupévärmare in i 11:an Hmmm ...smiley38.gif... Kanske man skulle installera en motorvärmare som går på bensin ?

Andreas.E2006-10-05 10:10:12

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...