Gå till innehåll

Plocka ner Valp i transportbara "stycken"


Rekommendera Poster

Jag har massor av kompledighet att ta ut så nu ska min blå-valp få lite reservdelar under påsklovet.

 

Jag har ju en till ståendes i Enköpingstrakten.

 

Min plan är att skruva ner stackaren på plats och ta hem grejorna som är friska. I det ingår bedömning av ramen och hytten :( mycket rost efter en lång utan kärlek)

 

Jag skulle behöva lite tips innan för att spara tid och resor samt lägga planen.

 

Hytten:

 

Vikt rensad ? (är flak modell på valpen)

Demonterings råd?

 

Sen är valpen blandad tum och mm ? dvs behöver jag tömma halva verktygsvagnen eller hela ?

 

Mvh Agge

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl mestadels tum på ur-valpen,men ta med mm-verktygen ändå då en del bult säkert har 

rostat till mindre storlek :angry: + nåra flaskor wd40 och en bågfil

Tror inte du behöver oroa dig för vikten utan flaket å hjul,i värsta fall åk två vändor

om det inte för långt då fårståss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då var det som räddas kundes hemma. Komplett vinsch (kraftutagsväxellådan är dock ett frågetecken) Axlar, motor B18, Växellåda, fördelningslåda, Främre Ram, Styrsnacka, Tak, Bakvägg, framdörrar, allt länkage, diverser ok infästningar i ramen och draget bak.

 

Resten hade moderjord tyvärr återtagit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...