Agge Postad 12 April , 2014 Rapport Share Postad 12 April , 2014 Jag har massor av kompledighet att ta ut så nu ska min blå-valp få lite reservdelar under påsklovet. Jag har ju en till ståendes i Enköpingstrakten. Min plan är att skruva ner stackaren på plats och ta hem grejorna som är friska. I det ingår bedömning av ramen och hytten mycket rost efter en lång utan kärlek) Jag skulle behöva lite tips innan för att spara tid och resor samt lägga planen. Hytten: Vikt rensad ? (är flak modell på valpen) Demonterings råd? Sen är valpen blandad tum och mm ? dvs behöver jag tömma halva verktygsvagnen eller hela ? Mvh Agge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LurK Postad 12 April , 2014 Rapport Share Postad 12 April , 2014 Det är väl mestadels tum på ur-valpen,men ta med mm-verktygen ändå då en del bult säkert har rostat till mindre storlek + nåra flaskor wd40 och en bågfil Tror inte du behöver oroa dig för vikten utan flaket å hjul,i värsta fall åk två vändor om det inte för långt då fårståss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agge Postad 13 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2014 Tack för snabbt svar. Jo vinkelkap, bågfil, gasolbrännare ligger redan med i bilen ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agge Postad 19 April , 2014 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2014 då var det som räddas kundes hemma. Komplett vinsch (kraftutagsväxellådan är dock ett frågetecken) Axlar, motor B18, Växellåda, fördelningslåda, Främre Ram, Styrsnacka, Tak, Bakvägg, framdörrar, allt länkage, diverser ok infästningar i ramen och draget bak. Resten hade moderjord tyvärr återtagit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.