Gå till innehåll

tgb 11


Gäst motornisse55

Rekommendera Poster

Gäst motornisse55

Har sett på de flesta filmerna gång på gång nu och har sett att en 11-bil kör utan sidodörr, och undrar då varför han gör detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

... och så är det ganska varmt i en elva (och hytt-bilarna också för den delen) så en skjuts med ventilationen är inte fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Sen om det är nån som åker med där bak så ser man inte mycket med dörrarna stängda...

Är ju inte precis glasklara plexirutorPDT_Armataz_02_03.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Nu har jag sällan passagerare där bak i min 11:a. Men jag skulle gärna kört utan den övre framdelen på dörrarna, men det kommer ju in så mycket skit PDT_Armataz_02_22.gif Grenar, stenar och annat smått och gått. Måste ju passa på inredningen PDT_Armataz_02_25.gif

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Anledningen till att man kör helt utan dörr är att den övre delen rostat fast i den undre skulle jag tro. Som vi bankade och slog på våran föra året på rännet innan vi gav upp och tog bort hela dörren... Allt för bättre sikt naturligtvis! PDT_Armataz_02_43.gif

Chrille2007-05-15 07:18:12
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst motornisse55
Anledningen till att man kör helt utan dörr är att den övre delen rostat fast i den undre skulle jag tro. Som vi bankade och slog på våran föra året på rännet innan vi gav upp och tog bort hela dörren... Allt för bättre sikt naturligtvis! PDT_Armataz_02_43.gif

 

Ingen som vet vad de billigaste 11bilarna brukar gå för på auktion?

Och vilket skick..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...