Gå till innehåll

INFORMATION: Uppdaterar forumet till sista versionen


Rekommendera Poster

Hejsan!

 

Sten har reaktiverat licensen för forumet, i den förbindelsen kommer jag att uppdatera forumet till den sista versionen. Det kommer att genomföras mellan kl 22-23 ikväll (3/2 2015)

Som alltid kan det inträffa något som vi inte är klara över, men jag räknar med att det skall gå helt fint.

 

I den perioden kommer sajten att stängas för all trafik.

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, när jag (i mobilt läge) klickar på "notifications" och ser vad som hänt där och sedan klickar längst ner på "mark all read" så får jag detta meddelade #1021523] Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. (Jag är inloggad)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, när jag (i mobilt läge) klickar på "notifications" och ser vad som hänt där och sedan klickar längst ner på "mark all read" så får jag detta meddelade #1021523] Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available. (Jag är inloggad)

Samma här.

Redigerad av Ake64
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...