Gå till innehåll

Klubbtraff Borås Jeepklubb 19/5


Gäst robban.f

Rekommendera Poster

Gäst robban.f

Hej !

 

Är det någon på forumet som har tänkt att komma och köra i Borås, i morgon lördag ?

Jag tänkte lufta svarta 11:an lite.

Räknar med att vara där runt 10-snåret.

 

Hoppas att vi blir några stycken.

 

// Robban
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Nja, blir bara jag, dottern o Anders. Tyvärr får man inte frakta folk i den på allmän väg civilt så jag har plockat ur bänkarna för tillfället. Men vi syns i morgon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Om jag är avundsjuk eller???????????????????????????????? PDT_Armataz_02_06.gif Men det får bli nästa tillfälle. Ha det så roligt och kör lite för mig med! PDT_Armataz_02_43.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

PDT_Armataz_02_01.gif

Bästa klubbträffen på länge. En upplevelse att se Team Blyfot pressa sina stackars 13-bilar till det yttersta. Vet inte om man skall jubla eller gråta. Kolla på bilderna på min fotosida www.forslundfoto.se/2007-05-19_Klubbträff... och avgör själv.

Jag själv är alldeles för rädd om materialet för att köra på det sättet med min bil. Tack alla för en trevlig lördag på Bråt !! PDT_Armataz_02_44.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

ja grabbarna spar inte på bilarna presis PDT_Armataz_02_23.gif.

tort och fint också PDT_Armataz_02_25.gif.

verkar ha varit en dag att minnas och flera dagar skruvande för en del PDT_Armataz_02_02.gif.

 

Som vanligt Robban PDT_Armataz_02_44.gif foto .Hasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst kålle mä valpen

tjena kille från länghem hade gärnat velat vara med på träffan.. men kanske kunde få den stora äran nästa gång? ha det // BÄCKÖPDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Som alltid strålande bilder Robban PDT_Armataz_02_44.gif fina vinklar och utsnitt.

 

När det gäller misshandel av fordon så biter jag mig i läppen och knyter mina fingrar för

att inte skriva vad jag igentligen tycker och tänker. Smaken är som baken, och folk gör

ifs som dom vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag har tittat på Robban:s bilder på 13:on bilarnas framfart, så är jag mycket imponerad av Team Blyfot och jag är förvånad över att en av bilarna inte välter.

 

20070521_165844_IMG_4698.jpg

 

Jag är övertygad om att 13: bilar tål mer sidolutning än 11:a bilar, efter att sett bilderna.

 

 

Mvh Rune M
Jeep2007-05-21 17:10:14
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Hm. Men det där bör vara på gränsen. Det är nog i närheten av vad som går att peta ikull med ett finger. Förvånande nog har han 40 kg reservhjul på taket. Men som sagt, det finns ju INGEN vikt ovanför rambalkarna. Eller jo. Lite. PDT_Armataz_02_23.gif Däremot lär knappast min flakbil klarat det där i sitt ursprungliga skick med 3860kg tjänstevikt, varav skapligt mycket ovanför midjehöjd på skåpet. En del av utrustningen i den hängde i taket. Är lutningarna specade generellt och alltså även för tungt grundutrustade bilar, så klarar elvorna betydligt mer än 21 grader och en ram-ren som synes i häradet 45.omega24v2007-05-21 17:57:37

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Här provar vi sidolut på en 11bil som är på g att skrotas.Tumstocken visade ca95cm när bilen välte.Inte dåligt för ett skåp.20070521_202038_tgb_lut.JPG
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...