Gå till innehåll

10.213 inlägg - Wow !


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

10.213 Inlägg i 1036 trådar !

 

Detta känns helt otroligt, när jag ser tillbaka på det första inlägget jag skrev på ett

tomt forum i september.

 

Ett stort tack till alla medlemmar !!

 

Väldigt kul att så många har hittat hit, och är så aktiva på forumet. Är det områden

som vi kan bli bättre på, eller som du saknar. Inte tveka att skicka oss en mail på

contact@terrangbil.net

 

Ikväll kommer jag att skåla för talen. PDT_Armataz_02_39.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

 0002005C.gif 000200B9.gif 0002014B.gif ja det har hänt lite PDT_Armataz_02_44.gifsedan september

 

Helt otroligt att så många seriösa har hitat hit och valt att stanna  PDT_Armataz_02_30.gif.

 

Och ett stortt Hurra för ANDREAS och ADMIN GRUPPEN som har kämpat på med allt och rott det i hamn som ett av de trevligare forum för oss terrängbil fanatiker.

 

Och en trevlg fortsättning följer, antagligen med fler trevliga raporter från träffar runt om i norden masssor av bilder och filmer och förhoppnings vis flera spännande projekt att följa .PDT_Armataz_02_23.gifPDT_Armataz_02_44.gifPDT_Armataz_02_02.gif : Hasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...