Gå till innehåll

spontan tur i borås


Gäst Portalpalme

Rekommendera Poster

Gäst Portalpalme

Tänkte kolla om det finns något intresse av att följa med på lite körning den 5 juli.

 

Borås jeep klubb har "träning" på torsdagar för sina medlemmar och jag vill gärna ha lite sällskap. Någon intresserad??

Om det är någon icke medlem som tänkt att bli medlem är detta ett gyllene tillfälle att prova på.

 

MVH Kristian.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

*pling* Men faan, lite bökigt att rulla iväg så kvickt en torsdag. Hm. I semestern lär det definitivt kunna bli! Jag, Jeep och Daniel.H. gjorde en jäkligt kul kompiskörning på annandagsträffen, så att en trave likvärdiga bilar i kolonnkörning är kul, det vet jag. Vi får göra en grej av det här, klart kul!omega24v2007-06-05 23:43:00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte kolla om det finns något intresse av att följa med på lite körning den 5 juli.

 

Borås jeep klubb har "träning" på torsdagar för sina medlemmar och jag vill gärna ha lite sällskap. Någon intresserad??

Om det är någon icke medlem som tänkt att bli medlem är detta ett gyllene tillfälle att prova på.

 

MVH Kristian.

 

Jag är intresserad av att hänga med på en terrängkörning den 5 juli, men jag antar att man måste vara medlem för att få köra.

Arne Karlsson från Borås jeepklubb har i ett tidigare inlägg på detta forum skrivet, "för att bli medlem måste man besöka ett månadsmöte i Borås samt att vara aktiv i klubben".

 

Kristian kan du kolla upp detta.

 

 

Mvh Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Jag skulle tro att jag hänger på med om inget annat kommer i vägen.

 

Rune: Ja, dom vill att man visar upp sig på ett möte för att bli medlem, men det är inte livsviktigt.

Med tanke på att du bor en bit bort så kan dom nog se mellan fingrarna på det.

Sen det med att vara aktiv menas nog att dom vill att man är med o hjälper till på en träff.

Det kan handla om att sitta i insläppet eller nåt annat.

Sen är det bara att köra.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Rune du kann åka med som gäst en gång.Vi kann väll ta en samling i borås någon stanns.Så kan vi följas åt den sista biten.Jag bor i Borgstena 2mil norr om Borås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Gäst beachen

Hallå Johan

 

Jag passar den 5 Juli. Åker till Silverstone och kollar F1. Sen är jag sugen på att köra i leran. Det borde blivit lite blött nu va...

 

/ Tony
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Nu VET jag att jag inte kommer. Det har kört ihop sig helt. Jag funderade ett tag på att fräsa iväg från jobbet i personbilen vid trerycket, men det har kommit annat ivägen. PDT_Armataz_02_20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Det var en riktigt trevlig träff. Fick tillfälle att verkligen testa

20:bilen och den höll verkligen måttet. Var ju nästan smidig i skogen,

trots det "lilla" flaket bak...

 

Var riktigt imponerad över framkomligheten. Det märks att det är två däck till som driver.

 

Hoppas Rune lägger upp lite bilder här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jag var mycket impad. Grymt att åka bakom 20 bilen Och se den i köras i sin rätta miljö.Men det såg ibland aningen tajt ut.Det tog väll inte i.

Tack för gott sälskap

MVH palme 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...