Gå till innehåll

God Morgon - Tisdag 10/10


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Så var det Tisdag.... ser ut som det blir en väldigt fin dag i Oslo, tempen har jag inte kollat på morgonen, men det var ingen is på 11:an.

 

Idag blir det att bita ihop och hålla humöret uppe på diverse ledar möten, specielt sedan jag känner mig ruggit sliten och tydligen snart hamnar i sängen. Resten av familjen försöker bli friska så att dom kan åka till Spanien på onsdag.

 

Ha en strålande tisdag folket smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Morrn! Här på Höglandet var det kyligt vid sjutiden, gott om kall dagg. Omegasexan gillar inte kyla, så jag hinner slå en skaplig lov runt gården under tiden den värmer sig på tomgång. Det ger med andra ord tillfälle att besöka trettonbilen en stund... smiley4.gif Och så hinner jag vakna till både av kyla och glädje.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

 Kollade inte tempen i morse men det har varit mulet i åmot i dag. Jag har tilbringat dagen till att montera en ström regulator till vatten pumpen på fontänen i morsans nybygda damm, slet hårt och länge på jobbet i går så jag tog ledigt i dag så man hinner annat än jobb också, men det han bli mörkt innan jag var hemma så valpen får vänta, oooh vad jag vill ha garage, måste börja kolla runt om det går att hyra något i krokarna. ha en bra kväll mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...