Gå till innehåll

ROST!!!


Gäst jockum

Rekommendera Poster

Efter att jag hade kollat på en c303 i mörker så blev det ett köp. Dock stod det klart att karossen inte var purfärsk vid en närmare titt. Då är min fråga till er, Finns det nån ekonomiplåt till dessa bilar, eller gäller det att ta fram bocken? Skall också tilläggas att om ni vet om någon 11-kaross som står o skräpar så hör av er. Spelar ingen roll om den är hel eller ej, kan ju vara en liten bit i rätt riktning iallafall.......

 

//jocke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Hördu! Såg du möjligen en elva med "badkar" bakom hytten och rätt bamsiga hjul på Bråt? Han skulle riva av karossen och sätta nåt annat istället. Så han sa faktiskt "Om nån vill ha en kaross, så finns det en här." Men jag har ingen bild på den, annars kunde jag så klart tagit regnumret. Kanske robban.f har klämt nån plåt på´n?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet vem du menar.......han var intresserad av polarens willys, kommer inte ihåg va han heter bara, men hans nummer ordnar jag.......man har ju kontakter....hehehe

 

P.S, provade winschen på c303:an idag, med relativt bra resultat, jag trog iallafall min trooper med växel i, ur garaget......

 

Han var o hämtade en v8 som han skulle stoppa i 11:an, när jag o polaren var o kollade på en willyskaross......Vet en annan som gjorde det, som senare burnade upp originaldäck på asfallt......
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fronten från dörrarna e röten o lite mera....en vattenfallare o de sköter ju inte skiten......men om det ine är ingen som har så ska ja göra en front själv........måste ju prova lite....

//jocke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst robban.f

Har inte namnet på killen från Bråt, men han sa att han jobnbar på Arnes Gummiverkstad. Så det inte vara så svårt att luska reda på honom.

Har inte kollat in bilen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kanske skulle imitera honom...ingen som har en v70-kaross liggande......Hade lite planer på att slänga på min trooper-kaross, men den e så lååååånggg.

 

//jocke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...