Gå till innehåll

söker en mekaniker


Gäst eventdriver

Rekommendera Poster

Gäst eventdriver

Hej!
Jag kan tyvärr inte så mycket om bilar i allmänt och en bil från 50 talet så är jag näst helt lost.

söker mekaniker/verkstad helst en lastbilsverkstad som förstår sig på vår Volvo TP21.

Denna bil är rullande så gott som hela tiden och behöver service samt större åtgärder ett par gånger. Gammal bil = förslitningsskador. Just nu måste detta åtgärdas + mer ASAP.

Missformat höger framdäck. bytte denna mot en ny vilket ledde senare till att bilens manöverspak för in- och urkoppling av låg- eller högväxel.
– hör ett glunkande ljud samt att jag kan dra fram spaken onormalt långt fram och att bilen får skakningar höger fram när jag åker över 30km/h.   

den har varit i verkstad och justerat framvagn men problem med manöverspaken samt skakningar kvarstår.

Bussningar Infästning
Framvagn bladfjädringar är helt slut

Styrning allmänt måste gås igenom och att framförallt styrservocylindern måste tas isär och renoveras.

har du någon som du känner eller att du känner dig säker på att du kan fixa och trixa med bilen så hör av dig ASAP. självklart är det betalning + Red Bull..<?:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" /><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

med vänliga hälsningar//

Red Bull event driver

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...