Gå till innehåll

Vad skall vi ändra på - Nytt forum


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Sedan jag har så otroligt lite att göra PDT_Armataz_02_05.gif, så tänkte jag ge er en möjlighet att komma med allt ni har på hjärtat när det gäller det nya forumet. Det kan vara storleken på texter, färg på länkar, färg på texter, avstånd mellan rader.. etc etc etc

 

Jag kan inte lova att jag ändrar efter varje önskemål, men är det typiska problem som kommer upp så tar vi oss en funderare. Viktigaste är att forumet fungerar för "er" och inte mig PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Calle

Jag tycker bakgrunden är lite för ljus när man trycker på "Preview Post", det är lite svårt att läsa vad man skrivit. Sen saknar jag länken "tillbaka till huvudsidan" eller vad det var när man skrivit sitt inlägg.

 

/Svante

 

Edit, hittade just "tillbaka till huvudsidan", bara att trycka på "terrängbil.net". Ibland är man saktfärdig, det löser sig efterhand.
Calle2007-07-23 21:27:53
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Nu för tiden måste jag logga in varje gång jag tittar in' date=',

//Danne

 

Och du har klickat för "Keep mer logged-in" ?

Om du har det så låter det som något problem med kakor på din maskin, fungerar fint på mina 4 burkar som jag testat forumet från.

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Gäst Bollebygdarn

En liten fråga/fundering från en ny medlem med 11-bil som varit på två träffar hitills(annandagen/cooper-träffen)och som jag tyckt varit skitroliga:

Om man, som i mitt fall, säljer en del av det som man förbrukar/behöver till en terrängbil och vill sponsra medlemmarna genom att ge en skaplig rabatt på det sortiment man har, hur gör man då?

Kan även tillägga att man verkligen har nytta av denna sida när man meckar, det går verkligen att få reda på det mesta, känns det som!

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

En liten fråga/fundering från en ny medlem med 11-bil som varit på två träffar hitills(annandagen/cooper-träffen)och som jag tyckt varit skitroliga:

Om man' date=' som i mitt fall, säljer en del av det som man förbrukar/behöver till en terrängbil och vill sponsra medlemmarna genom att ge en skaplig rabatt på det sortiment man har, hur gör man då?

Kan även tillägga att man verkligen har nytta av denna sida när man meckar, det går verkligen att få reda på det mesta, känns det som!

/Kjell
[/quote']

 

Alltid lika trevligt och höra, att Terrängbil.net fungerar för dess medlemmar PDT_Armataz_02_39.gif

 

Om du skickar en kort mail till Contact@terrangbil.net så hör gärna jag, Erik och Daniel på dina tankar.

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...