Gå till innehåll

God Morgon måndag 16/10


Gäst H.Hansen

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen

god morgon + 3 grader och antagligem soligt (när den kommer fram) hoppas jag, i dag är det säker många trötta armar efter träffen i Norge, mina är trötta av skruvande och det blir en tung dag på jobbet smiley12.gif  får försöka vakna på väge in. ha det gott mvh hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

god morgon ja, 8 + her norr om trandum smiley19.gif

 

ellers skal jag en vekka til norska forsvarsmakten och øva,  smiley11.gifsmiley11.gifsmiley11.gifsmiley11.gifsmiley11.gif blir fraværande på forumet en vekka's tid....hur skal det gå smiley19.gifsmiley19.gifsmiley19.gif

 

 

 

 

 

 

 

terrang.bil's nett venner får ha en trivelig vekka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

God Morgon... idag vaknade jag utvilad efter att jag somnade tidigt igår... så hjälper det att inte behöva stå upp med barn på natten. Idag blir det en lugn dag på jobbet, så då skall jag skriva ner alla minnen från helgen.

 

Oslo bjuder på mulet och rundt 7 grader på morgonen, idag fick 11:an stå och vila, det behöver den. smiley4.gif

 

Du får ha en fin grön vecka Cato... är faktiskt lite avundsjuk smiley2.gifsmiley18.gif

 

 

 

Andreas.E2006-10-16 07:57:43

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...