Jump to content

Recommended Posts

Posted

Västerviks militärhistoriska förening arrangerar eventet "Militärhistorisk träff i Västervik" för 5:te året med öppet hus för allmänheten lördagen 240824, kl. 10:00 - 16:00.
För oss utställare och deltagare börjar folk att anlända på torsdagen och vi rundar av på söndagen.
Mat, uppställningsplats, kafé, vatten och toaletter finns. Deltagare betalar 50 kr och besökare 100 kr.
Ni hittar oss på Facebook.
Välkomna
Richard

VMF 2022.jpg

• Like 1
  • 6 months later...
Posted
På 2023-12-27 på 22:25, Richard Karlsson säger:

Västerviks militärhistoriska förening arrangerar eventet "Militärhistorisk träff i Västervik" för 5:te året med öppet hus för allmänheten lördagen 240824, kl. 10:00 - 16:00.
För oss utställare och deltagare börjar folk att anlända på torsdagen och vi rundar av på söndagen.
Mat, uppställningsplats, kafé, vatten och toaletter finns. Deltagare betalar 50 kr och besökare 100 kr.
Ni hittar oss på Facebook.
Välkomna
Richard

VMF 2022.jpg

Naturfönster är fantastiska! De har verkligen förvandlat mitt hem. Kvaliteten är superb och installationen var smidig. Jag uppskattar deras hållbarhet och hur de bidrar till en bättre inomhusmiljö. Dessutom är designen elegant och passar perfekt till min inredning. Rekommenderar starkt naturfonster till alla som vill ha både funktionalitet och estetik. Tack för en utmärkt produkt!

Tack för att du delar