Gå till innehåll

God morgon - Good morning 17 Okt


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Gäst ErikC304

Jahopp, på jobbet igen. Igår kväll fick jag utflyttat min maskinlinjes huvuddelar till sin slutliga plats i produktionslokalen. Nu börjar arbetet med att pussla ihop allt igen och ställa in alla positioner som INTE kommer vara desamma efter flytten... smiley6.gif En hel del kvar att göra, men på fredag SKA jag bli så klar att jag kan ta min efterlängtade semester sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

God morgon + 6 grader, solsken lysande på mitt fönster väckte mej i dag. alltså ledig annars brukar det vara mörkt när jag kliver upp i många timmar, skall till läkarn en sväng sedan blir det nog att krypa in under valpen och kolla hur jag lättast får av hytten, ha det gott mvh Hasse smiley1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

 ja kag hämtade den i söndags så den är aldelse ny det behövs lite repor och olja på den innan den käns bekväm smiley36.gif så det kommer aldelse säker upp en posting om karossbytet det börjar med en tur till lycksele på lördag tar med kameran då, det skall ju bli snö oväder så det blir nog en minnes värd tursmiley20.gif, får kasta på vinter däcken på torsdag är ledig då, och rota fram snö kjedjorna lägga i vinchen och lite stroppar och en spade, då borde 245:an gå i det värsta snöstormen, den är ju snudd på en traktorsmiley1.gif , kan på börja en posting med bilderna som får mej att åka upp efter karossen, mvh hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304
 ja kag hämtade den i söndags så den är aldelse ny det behövs lite repor och olja på den innan den käns bekväm smiley36.gif så det kommer aldelse säker upp en posting om karossbytet det börjar med en tur till lycksele på lördag tar med kameran då' date=' det skall ju bli snö oväder så det blir nog en minnes värd tur[img']http://www.terrangbil.net/%5Fforum/smileys/smiley20.gif[/img], får kasta på vinter däcken på torsdag är ledig då, och rota fram snö kjedjorna lägga i vinchen och lite stroppar och en spade, då borde 245:an gå i det värsta snöstormen, den är ju snudd på en traktorsmiley1.gif , kan på börja en posting med bilderna som får mej att åka upp efter karossen, mvh hasse

 

Fränt! En "Bildserie från bildelsköpsfärd", eller nåt sånt va!? smiley4.gif Och Lycksele är ju inte nästgårds från dina trakter heller, även om det är väsentligt kortare än att börja här nerifrån... smiley36.gif

 

Hoppas resan går bra! Hur modernt vårt samhälle än må vara, ett snöoväder är minsann ingen lekplats...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

 Nä det är en bit men vad gör man inte när intresset påckar på, ca 55 mli enkel tror jag, jag har nu på börjat en posting med foton angående bytet smiley1.gif Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...