Gå till innehåll

Dekaler


Gäst Johan11

Rekommendera Poster

Fick förfrågan om jag kunde ta fram lite mindre dekaler och tänkte nu kolla om det finns nåt intresse för det.

Vilken storlek är i så fall intressant?

 

Har även haft lite funderingar på om man skulle ta fram en dekal med "member of"

 

Typ nåt sånt här tänkte jag

 

member of

Terrängbil.net

Din optimala Volvo terrängbilportal på internet

 

 

Mvh Johan

Johan112007-09-19 17:40:14

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schysst!

 

 

 

Jag skulle ville ha en storlek som passar sidorutorna på min 3314 HT. Dem stora tar lite för mycket plats i bakrutan som gör det är svårare att se blåljusen när man har åkt för fort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schysst!

 

Jag skulle ville ha en storlek som passar sidorutorna på min 3314 HT. Dem stora tar lite för mycket plats i bakrutan som gör det är svårare att se blåljusen när man har åkt för fort.

 

Hehe' date=' killen med ständig nerförsbacke. [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_23.gif[/img]

 

Johan, jag tycker din ide är bra. Jag är lätt med på en dekalj. PDT_Armataz_02_43.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidoruta vore ju inte helt fel. Valpens karossruta som mått, eller bakre dörr-ruta skåp på 13-bil. Skulle kunna tänka mig ha en sån på personbilen ockå, och då måste den vara mindre än din långa adress-dekal, vilken för övrigt också var ett rackarns bra initiativ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag hade tänkt mig den lite mindre. Är den nån som vet på rak arm vad sidofönstret på 11, 13, 20 är i bredd? Det borde väl vara en lagom storlek eller?

 

Sen var frågan om nån ville ha den vanliga dekalen i en mindre storlek med?

Kanske 25-30 cm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle vilja ha en dekal för nr skylt så kan man ha den på personbilen istället för någon bilfirma reklam.

den meber of dekalen johan presenterade ser riktigt bra utPDT_Armataz_02_44.gif

sidorutan bakom framdörr på 11,13,20 (den lilla ovala) är en storlek som borde passa in överallt
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn

Dekal till skylthållare låter kanon tycker jag, de är ju inte lätt att hitta nått överhuvudtaget att sätta där

 

Sen undrar jag om man inte även kan ta fram en dekal med texten

"Jag kör hellre Volvo TGB" i så fall köper jag 2st direkt att sätta i bakrutan på Audi, alltid retar det nån! 

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Alex. Fast du har inte mätt på nån riskokare nu va?PDT_Armataz_02_11.gif

 

I så fall borde ju 15 cm vara lagom' date=' eller vad tycker ni?

[/quote']

nää inte mätt på en suki PDT_Armataz_02_13.gif...

 

 

aa, 15 cm låter bra och de blir nog bra också PDT_Armataz_02_05.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...