Gå till innehåll

God morgon - Good morning Torsdag 19 okto


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Gäst ErikC304

Morrn från Småländska Höglandet! Trist väder, knappt sikt ut genom rutan för allt skitigt småregn. Försöker vakna här framför datorn med en kopp kaffe och jag hajjade helt klart till av Beaus tysklandsbilder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Brrrrr idag är det en seg morgon... den smiley35.gif Göteborgs fukten har slått till i Oslo och kryper in genom alla plagg och sprider sin kyla i benmärgen.

 

Tänker lite på Cato som är på rep i grönkläder någonstanns i skogarna rundt Kongsberg *brrrrr*

 

Så är det skönt att sitta på kontoret med en varm kaffe och läsa dagens postings.

 

Ha en strålande torsdag smiley20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Godmorgon!

Skitväder även i tranås,+8 och regn. Funderar på en kopp kaffe till och sen är det ju dags för frukost smiley8.gif Träff nära nässjö nästa helg för oss som är med i NSOR och naturligtvis så har "jag" lyckats pricka in ÄNNU ett bröllop när det är dags för träffsmiley35.gif  Annars är det bra! smiley2.gif

 

/Chrille
Chrille2006-10-19 12:56:25
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mörrn terrängvänner! Gävle +6 och gråmulet, lite duggregn. Hemma sjukskriven med en  smiley35.gif förkylning. Däckad igår, nästan återupplivad idag... Få se om jag orkar få upp lite bilder och text om Galten på forumet idag....

 

 

 

// Klas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

 God morgon ja här i åmotskogarna är det ungefär samma väder som klas beskriver det i gävle. tur att jag är ledig och inte behöver åka till ett rå kallt gävle, när det blåser från öst brukar det vara svårt att undkomma dom kalla havsvindarna som kyler så som man skulle vilja ha temperaturen på en öl på sommaren. I dag skall vinterhjulen på regn eller ej och flytta på bilar på gården, sedan bara sitta inne med en varm kopp chocolade eller hur man stavar det, krya på dej klassmiley20.gif och håll dej inne och kolla ut genom fönstret så käns det bättre att vara förkyld och hemma i stället för att vara ute i det här rusk vädret. ha det gott i dag mvh hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God Morgon

eller kanske god förmidag på er alla från Stockholm.

Ser ut att vara samma skitväder i stora delar av sverige just nu här rgnar det och temperaturen ligger runt 8 grader.

 

Jag får instämma i allas önskan om att du kryar på dig Klas.

 

Ha de.

 

Kjell//

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...