Gå till innehåll

Roof basket till 3314HT?


Gäst Teddan

Rekommendera Poster

Det börjar dra ihop sig nu. V44 åker jag till Norge med Valpen på uppdrag.

 

 

 

Vi åker till Rodane Nationalpark med vägdäck för att sen byta till terrängdäck. Bilen kommer att vara ganska fullt med utrustning så det kommer inte finnas plats för terrängdäcken. Det får bli taket då.

 

 

 

En lastkorg tror jag skulle vara en bra lösning. Jag vill också kunna stå på den också lite då och då för att kunna fotografera ifrån.

 

Har köpt lite fjärrljus också och leker med tanken på var jag ska ha dem och har för mig att jag har sett en korg på en Land Rover som hade plats längst fram för montering av fjärrljus....? Passar en Land Rover korg på en valp?

 

 

 

Har ni tips?

 

 

 

Teddan2007-10-16 07:58:35

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sure she might be a little unstable, but I will have at least as much weight inside the truck. I will not be driving in any extreme terrain either. I hope to get my jeep trailer from Uddevala in time if I can find some way of getting it to Stockholm...Then I will have my extra wheels there instead.

 

Again: Anyone drive commercially that can help me get the trailer to Sthlm? I am will to pay of course.

 

Anyone have any experience with Hannibal Roofracks?

 

 

Teddan2007-10-16 08:02:50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...