Gå till innehåll

Borås BJK klubbträff 20/10


Gäst robban.f

Rekommendera Poster

Gäst robban.f

Vänner,

 

är det några här på forumet som har tänkt att komma till BJK´s klubbträff på lördag ?

Ni är väl alla medlemmar i klubben ?

 

// Robban
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Johan11

Jag hade tänkt o åka in o köra, fast det kan ligga i farozonen eftersom dottern börjar bli lite sjuk. Får hoppas det inte blir värre tills i morgon. Får ta på henne rejält med kläder o köra full värme i kupen.PDT_Armataz_02_03.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jag kommer!. Johan du kör ju bil mä hytt det är väll innomhusklimat där? Dottern kann ju omöjligtvis bli sämre.Jag är så fruktansvärt sugen.Vi ses.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst beachen

Så, hemma efter att ha lagat blecket i torkarmotorn. Det vill gärna spricka i infästningen (niten) Det gick att löda ihop ett gammalt bleck från en ficklampa, med resterna från torkarmotorn. En o-ring för att få lite spänst i blecket och vipps så går den som ny!? Vilken "vebo" lagning. Det va mkt snack för att meddela att ja backar ut vagnen från jobbet vid 10 tiden och sluter upp.

 

/ Tony
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Han verkar tappat stinget litePDT_Armataz_02_15.gif.Det beror nog på att en suzuki gjorde dagens djupaste dyk.Sen konstigt nog behövdes det en11bil och en pvjeep för att få upp den.Fick ett pm av Monkysa bilder skall vara på g.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Å sugen att åka på träff jag med, har precis laddat med full tank + 80 L extra bensin på flaket 10 L LS 80/90 olja till bak axeln 10 L 80/90 till framaxeln 10 L 80/140 till lådorna 10 L 10/40 till motorn och en tom 20 L till spillolja så nu kan jag dränka valpen och ändå ha olja att byta runt om utifall det skulle behövas, det ända som saknas är en träff inom rimligt avstånd PDT_Armataz_02_38.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

joo bilderna håller på änn PDT_Armataz_02_15.gif har fixat lite me moppen PDT_Armataz_02_19.gif, men de finns iaf några bilder, för den som väntar på nått gott, väntar ju alltid för länge PDT_Armataz_02_11.gif

 

 

 

EDIT: Nu finns bilderna: http://www.freewebs.com/monkysa/klubbkrningbjk2010.htm dock ej text till alla men den ska finnas innan kl. 23:40
monkysa2007-10-20 23:09:54
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...