Gå till innehåll

nummer på elkablar


Gäst Guests

Rekommendera Poster

på min "ta skiten" valp 903 så saknades tändlås, startknapp, blinkspak .... dvs avklippta kablar PDT_Armataz_02_06.gif  , och på alla kopplingsschemma jag hittat så står det siffror på kablarna istället men inte vilken dimension eller färg.....så jag undrar om någon här skulle kunna kolla på sin valp vad nummer = färg + storlek blir?

 

Då skulle både jag o valpen bli glada PDT_Armataz_02_11.gif

 

Mvh Hasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik

I den här instruktionsboken 

 

 

finns elschema gällande både civil- och arméutförande. Det civila har färgerna angivna. Det kanske skulle kunna vara till nytta? Med reservation för att man använt helt olika färger på ledningarna i civilt och militärt utförande. Men det verkar lite långsökt att det skulle vara på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I den här instruktionsboken 

 

 

finns elschema gällande både civil- och arméutförande. Det civila har färgerna angivna. Det kanske skulle kunna vara till nytta? Med reservation för att man använt helt olika färger på ledningarna i civilt och militärt utförande. Men det verkar lite långsökt att det skulle vara på det viset.

 

Jag har iofs bara kollat upp kablaget till tändningen men där stämde färgerna överens mellan min armévalp och det civila schemat.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...