Gå till innehåll

6x6 körning


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

En rad med bilder ihopklippta från en filmsnutt som en åskådare tog när jag krånglade mig mellan träd och klippor på Ränneslätt i Eksjö på en klubbträff i mitten på September.

 

20060926_235252_Filmsekvens2.JPG

 

En grushög upplagd för att vägen inte ska användas av "svensson". Men int´ hindrar det en TGB? smiley36.gif

 

20060927_000429_Grusväg_1.JPG

 

Jag behåller den här posten, för att se vad galet det blev med den.

Å nu äre årnat. smiley32.gif
omega24v2006-09-27 11:13:23
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade upp bilderna på 30/40-forumet och kopierade länken till dem och lade i länkarna i postingen på Bilder Och Filmer. Blev hur bra som helst. Sen editerade jag ett par gånger för att slipa på ett par detaljer jag retade mig på. PLötsligt var det bara döda länkar i postingen. Och när jag försökt ladda bilderna igen så går det inte. Ett tillfälle gavs svaret "Error" och att jag inte hade tillåterlse till funktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Okej... så du fick knappen för att skicka bilder på TGB 30/40 forumet... men ser den inte i andra forum ? Riktigt ?

 

Du gjorde helt riktigt när du kopierade postingen... men det fattades ett avslut på koden som måste vara med, bildernas formatering ser ut som följande: [img']länken till bilden[/img'] (ta bort tecknet ' den är bara med för annas ser ni inte vad jag menar.)

 

 

Andreas.E2006-09-27 09:34:56

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Som jag provade med alla underliga tecken som finns på övre raden ovanför siffrorna på tangentbordet. Ögena geck i körs te slut... Men vad bra, då syns ju min kära sexiga... öhhhh, sexhjuliga lekkamrat. Änteligen. omega24v2006-09-27 12:36:39

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...