Gå till innehåll

Terrägkörning GBG med omnejd.


Gäst qsecofr

Rekommendera Poster

Gäst qsecofr

Hej på Er,

 

Är helt ny här, det jag funderar över är vart man kan utöva terrängkörning i Göteborgsområdet med omnejd.

Har sett att Borås verkar ha en klubb.

Sen ser jag att det skrivs mycket om Bjurbäcken, vart ligger det? (ser mkt trevligt ut) jag försökte kolla på eniro men fick 22 träffar runt om i landet.

 

/henrik
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

Det är nästan så man vill flytta till Borås bara för att komma närmare Bråt, men bara nästanPDT_Armataz_02_10.gif.

Hinner du skaffa en tgb till Annandagsträffen kan vi åka gemensamt upp till Borås, om inte får du gärna följa med ändå.

Kan vara bra att kolla lite på olika modeller i action innan ett köp.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

07-12-26

Annandagsträffen

Snart är det jul igen.

Då är det dags för Annandagsträffen.

Skaka ner julmaten och tag en Jeeprunda i skogen.

Ja det skall bli PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Annandagsträffen kommer jag ner till... men utan 11:a sedan jag skall ha med barn ner till Göteborg för att fira jul.

 

Men kommer att knata rundt med kameran och plåga alla som kör PDT_Armataz_02_22.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst qsecofr

hehe, tack för inbjudan.

Tyvärr kan jag inte komma loss Annandagen, annars hade det helt klart varit kul att hänga på.

Du har en 13-bil alltså? då är det C-kort som gäller?

 

/henrik
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Det ser faktiskt ut som att jag kommer till annandagsköret jag med! Men utan bil, eller "riktig" bil i alla fall. Men det brukar ju finnas säten till övers lite här och där i buskarna, så jag knackar på första bästa dörr och frågar om man får åka me. Annars sällskapar jag med Andreas och pekar och flinar åt alla som sitter fast! PDT_Armataz_02_23.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Hm troligt att även jag kommer befinna mej i omerådet utan terrängbil och med en dag ledigt, så jag får väll knacka dörrr jag med PDT_Armataz_02_39.gif eller peka med Andreas och Erik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Visserligen kommer jag med grön, svensktillverkad bil, men den är bara framhjulsdriven och har för låg frigångshöjd. Därtill är inredningen som ett vardagsrum, så det är inte till att kliva in med leriga kläder och skor i den... PDT_Armataz_02_32.gif Det beror helt enkelt på att jag inte kommer ha nån bil färdig att åka med då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn

Grabbar, det finns plats i min bil, om jag nu hittar kedjor och lyckas laga däcket, säg till i tid bara, så jag kan ladda upp med förbandskuddar!

(Det är alltså inte kuddar man är förbannad på eller sover middag med, utan kan behövas när man träffar nästa träd)

Och med så många bra fotografer och reklamgubbar på plats, så kanske man kan få till en bra bild som jag kan visa min mamma i Alunda, hon undrar varför en gubbe 46 år gammal skall leka i lådan, men hon har väll hela tiden vetat om att jag är lite barnslig!

/hej hopp tomte..   ....där ser ni!

/Kjell
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst qsecofr

hej o tack,

 

nä, har ingen bil ännu.

Funderade på att köpa en billig valp till att börja med, men mest sugen är jag nog på en 11-bil, vi får väl se vad blocket har att erbjuda...

 

/henrik
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst robban.f

Det var som tusan vad många det är som kommer utan bil på annandagen.

Vi gubbar som fotar kommer väl att slåss om vem som får dom bästa bilderna.

PDT_Armataz_02_11.gif

Skulle kanske be Johan att ta med sig 20-bilen på annandagen, så kan vi kalla den för "Fotofordon" och ha färdjänst för oss fotografer PDT_Armataz_02_44.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jag har för mig att 20-bilen du menar är död.Men det kommer garanterat bilar så det räcker.Bara du tar bort lins skyddetPDT_Armataz_02_03.gif. Nja ska väll inte skämta för mycket dina foton är ju alltidPDT_Armataz_02_44.gif. Vi ses Robban.

 

MVH Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Tjena Palme,

 

OK, då vet du mer än mig. Har skickat ett PM till Johan. Får se vad han svarar. Ser fram emot året höjdpunkt. Hoppas vädrets makter är med oss så man slipper vara rädd att få vatten i kameran.PDT_Armataz_02_07.gif

Vi ses !

 

// Robban
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare

 

Det stämmer att 20:bilen har gått vidare. Det är dom axlarna som Skogsvild här på forumet ska försöka få fason på en suzukiPDT_Armataz_02_40.gif

 

Men jag kommer ut med 11:an så nån får väl plats bak i skåpet.

 

//Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...