Gå till innehåll

Garage pussle


Gäst cato

Rekommendera Poster

Fint garage Cato, men som Danne nämner hur ska du få in Uralen i garaget.

Är det lågväxel eller med fart du ska använda när du ska in med Uralen i garaget.

 

 

Mvh Rune M
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PDT_Armataz_02_03.gif Även jag har fått nytt garage i torpet som jag köpte i höst längst in i Värmlandsskogen vid vägs ände. El och vatten finns. Inte lika fint och nybyggt som Cato´s men tror kanske att Uralen får plats. Obs! skall inte uppfattas som att jag annonserar efter hyresgäster.

 

P9130037xx.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst petewedi

Erik-Omega, det kan väl inte vara platsbrist i Nässjö direkt? Måste ju finnas skogarna fulla av garage?

Cato, riktigt snyggt! Väldigt ljust och fint, är det lysrör från Jula? Varför har du plåt i taket? Det brukar vara så i tvätthallar, kan du tvätta inne i garaget också!?PDT_Armataz_02_41.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik-Omega' date=' det kan väl inte vara platsbrist i Nässjö direkt? Måste ju finnas skogarna fulla av garage?

Cato, riktigt snyggt! Väldigt ljust och fint, är det lysrör från Jula? Varför har du plåt i taket? Det brukar vara så i tvätthallar, kan du tvätta inne i garaget också!?[img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_41.gif[/img]

 

plåt i taket....varfor? jo....det var galvade stålplat som jag har lakkerat och de fikk jag på jobbet. lysrøren med PDT_Armataz_02_11.gifPDT_Armataz_02_11.gif man brukar hva man får..PDT_Armataz_02_07.gif er jo bare et garage PDT_Armataz_02_11.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...