Gå till innehåll

Fråga om länk


Gäst Vind

Rekommendera Poster

Tjena,

 

har en fråga om en länk till en sida. Det var en utländsk sida där en firma renoverade en valp till bättre än nyskick. Man fick se bilder på allt. De gjorde det åt en kund. Bilen blev lackad vit. Har letat som fn nu men hittar den inte. Någon som vet vad jag letar efter?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är länken:

 

 

Det verkar vara en 9033 eller L3314 HT.

Undrar var dom hittat all reparationsplåt ?

Skulle behöva lite.

 

Så ska en renovering se utPDT_Armataz_02_02.gif

 

//Svanis
svanis2007-12-20 00:19:49
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst petewedi

Men så har nog kunden lagt 100' plus också och det är bara 4 veckors jobb heltid ungefär om man sprider ut timmarna på mekanik, kaross och lit glas.

 

Mechaniker/Restaurator EURO 57.00/h

Karosseriespengler EURO 64.00/h

Korund-und Glasperlenstrahlen EURO 87.00/h

 

 

petewedi2007-12-20 15:05:20
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PDT_Armataz_02_02.gif Otroligt fint jobb där man verkligen inte sparat på något. Också informativt för den som skall starta en renovering även om man inte går fullt ut lika långt.

Detta var en 903B (hardtop, 12 V och med winsh, ingen radioutrustning). Köpte i söndags en 9034 åt en engelsman. Bilen blir stående hos mig till våren då han kommer hit för att göra iordning den lite grand så att den går att köra till Stavanger och där ta färjan till Newcastle. Bästa bil jag kunde hitta inom rimligt avstånd var en 9034 i Karlstad.

Givetvis dök det upp en bättre bil några dagar senare. Typiskt!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...