Gå till innehåll

Var bor vi?


Gäst ErikC304

Rekommendera Poster

Gäst FormerMazda

Hm. Den här tråden måste jag ha missat.

 

Men men, jag och bror som delar vårdnaden av 11:an bor i (kal)Asby, östergötlands län.

Mittemellan hestra och österbymo ungefär, för de som inte vet var Asby ligger. PDT_Armataz_02_07.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Jag bor i metropolen Länghem, 3 mil söder om Borås.

// Robban

 

Numera utan TGB 11, dock har jag kvar min Gilson Hydro 16

(Trädgårdstraktor med Briggs Stratton 1cyl  522ccm)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen med skakiga armar från hämtningen av 6-hjulingen från den gode Mattias i Söderfors som föll till föga och sålde mig sin 13:on bil igår. Här i Nyköping(eller strax utanför) i Södermanland kommer bilen gå som terränghusbil och veddragare. ALLA terrängbilsentusiaster på genomresa i länet får kaffe och kaka om jag är hemma, utan Er och forumet hade det inte blivit nån bil för mig..- så ett stort TACK, och några av Er kan få en bira oxå för benäget bistånd och extra tips på vägen.

Jörgen Johansson, Nyköping
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Hm ja Åmotsbruk då ,de stora skogarna i gränslandet vid Gästrikland, Dalarna, Hälsingland, men i gästrikland.

Ett tag till då sen bär det söder ut, men det återkommer jag väll med kompleterande uppgifter om då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bofasterud, en mil väst om Karlstad. Eller mitt i det område som befälen trodde/menade som  "Sambandsövning i terrängen öster Trossnäs", fast även om Sundstatjärnets bad mycket väl stämmer på den beskrivningen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape
Bofasterud' date=' en mil väst om Karlstad. Eller mitt i det område som befälen trodde/menade som  "Sambandsövning i terrängen öster Trossnäs", fast även om Sundstatjärnets bad mycket väl stämmer på den beskrivningen....[/quote']

 

Å de va värst!! bofasterud,, inte långt till Edsvalla då,, PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bofasterud' date=' en mil väst om Karlstad. Eller mitt i det område som befälen trodde/menade som  "Sambandsövning i terrängen öster Trossnäs"' date=' fast även om Sundstatjärnets bad mycket väl stämmer på den beskrivningen....[/quote'']

 

Å de va värst!! bofasterud,, inte långt till Edsvalla då,, PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne

 

Inte långt till Norrstrand heller där jag bor ;D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ve e ett gäng runt Karlstad märker jag' date=', [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

Men Björn,,, du får våga dig ut på nå´n träff snart!PDT_Armataz_02_05.gif

//Danne

 

Jo det är ju några som är ute o snurrar på vägarna PDT_Armataz_02_02.gif

 

Vi får väl ta o köra lite karavaner runt OBS-parkeringen vid tillfälle. Det var lite gnäll i familjen när jag startade Volvo istf Ford när vi skulle julklapps shoppa 22:a, skyllde på att jag måste fylla upp tanken om den skulle vara parkerad över vintern
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ve e ett gäng runt Karlstad märker jag' date='' date=' [img'']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

Men Björn,,, du får våga dig ut på nå´n träff snart!PDT_Armataz_02_05.gif

//Danne

 

Jo det är ju några som är ute o snurrar på vägarna PDT_Armataz_02_02.gif

 

Vi får väl ta o köra lite karavaner runt OBS-parkeringen vid tillfälle. Det var lite gnäll i familjen när jag startade Volvo istf Ford när vi skulle julklapps shoppa 22:a, skyllde på att jag måste fylla upp tanken om den skulle vara parkerad över vintern

 

Det låter som en bra idé ;D

 

Jo jag ska Danne! =D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Gastorn

Jag bor i Kungsängen och bilarna står här i Upplandsbro kommun är anställd i Järfälla och arbetsplatsen är för tillfället förlagd till Spånga.

Född och uppvuxen på mellersta Gotland.

 

  //Ronny
Gastorn2008-01-03 21:07:35
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johansson har tak över huvudet i Surahammar' date=' 2mil utanför Västerås. [/quote']

 

Undertecknad är född i Sura kommun men bor numera i Västerås. Valpen står på hjulen i födelsekommunen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Tommy Westman

Centralt i Sverige, Grönviken 10 km från Bräcke. Bräcke beläget ca:70 km sydost Östersund och 110 km väster om Sundsvall. E 14 heter genomfarten för bilar utan markfrigång, för andra finns det gott om skog och terräng. OJ, glömde TKL. terrängkörningslagen.... 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...