Gå till innehåll

delar till tgb 1314?


Gäst crazyzed

Rekommendera Poster

Gäst crazyzed

Besvikelsen blev stor när jag med gott mod åkte in till Rejmes Lastvagnar i Norrköping för att beställa lite delar till en tgb 1314 men fick till svar att dessa ej produceras längre :( Jag fick på Rejmes nummret till ett företag som de trodde kanske kunde hjälpa mig, men det gick inte där heller visade det sig.

 

Jag är på jakt efter ett fram-blinkersglas (ev. hela framblinkersen)

och hela back-ljuset

 

Är det nån som har eller vet vart jag kan få tag på något av detta så vore det kanon.

Även sjukbäddar som ska hängas i bilen är av intresse :)

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

1314, det är väl gammelvalpen det va? Inte satt det några blinkers fram på dem? det var väl bara bak och snett bakom ovanför framdörrarna? I vilket fall, ring Roger i Nässjö, han har vad du behöver till din valp. Sök här på forumet så hittar du tel nr. Han kan vara svår att få tag i men lämna bara ett meddelande så ringer han.

 

MVH

Chrille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304
1314' date=' det är väl gammelvalpen det va? Inte satt det några blinkers fram på dem? det var väl bara bak och snett bakom ovanför framdörrarna? I vilket fall, ring Roger i Nässjö, han har vad du behöver till din valp. Sök här på forumet så hittar du tel nr. Han kan vara svår att få tag i men lämna bara ett meddelande så ringer han.

 

MVH

Chrille

[/quote']

 

Det märks ju att Chrille haft Valp förut. eller hur? 3314, om jag får be. TGB1314 är en sexhjulsdriven Volvo, årsmodell i häradet 1975-76, tjänstevikt ca 3200kg. *kunde inte låta bli, Chrille smiley36.gif *

 

För att sluta skoja: Vad jag förstått är glasen de samma på Amazon, men det är inget jag VET. Likt är de i alla fall. Förutom Roger, kolla med de firmor som är upptagna under Länkar på huvudsudan (klicka på Terrängbil.net-loggan högst upp för att komma dit). För övrigt kanhända det finns sjukvårdsutrustning hos de som skrotat några bilar, Active Life Equipment nämns ibland här.
omega24v2006-10-27 15:59:59
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste någonstans att det var "militärspärr" på blinkers fram...gick tydligen att köpa ändå om man betalade 8000Kr !!! sats om 10st eller vad det var... läge att plocka in något från Biltema m.fl. standard sortiment...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sitter samma glas å hållare på äldre Unimogar. Kollade på Aktiv Life idag. Det finns minst en komplett blinkers. Ev tre st. Baklampor finns de med. Ska kolla antalet i morgon. Ska åka upp dit i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...