Gå till innehåll

puzzle i garaget(cato) willvo-willys-volvo-izusu


Gäst cato

Rekommendera Poster

Gäst H.Hansen
PDT_Armataz_02_39.gif ÅÅÅ trevligt nu fick jag lite insperation för hur min verkstad skall se ut , Ja en sterio är ju klart men nu lär det nog bli plats för en soffa och en TV att sitta och fundera vid, samt kaffe hörna med laptopen så jag ser vad som händer ute i värden PDT_Armataz_02_44.gif Hm vilo säng ? nä det får bli en soffa man kan ta små tupplurar i PDT_Armataz_02_01.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

uppdattering..

 

lite bilder av gulvet i garagen, føre och efter.

 

Bilde_056.jpg

 

efter 80 liter med BLÅ  Epoxy ble  gulvet mykke bra.

bl%C3%A5.jpg

 

nu kom top Epoxy i fargen GRÅ.

gr%C3%A5_1.jpg

 

NU er det bara och setta ting på plasts igjen.  PDT_Armataz_02_41.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

80 liter!!! PDT_Armataz_02_28.gif Och så ser det ut som att man måste ha en amfibie för att kunna köra in nåt i det där garaget, Cato. PDT_Armataz_02_23.gif

 

Förbannat snyggt och jag är förbannat avundsjuk... Själv arbetar jag i det blå jag med, men då är färgen som regel ovanför. Hoppas jag en dag kan knopa ihop ett garage av den där storleken och skicket jag med, så trevligt! PDT_Armataz_02_43.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det gikk mykke blå Epoxy.gulvet er ferdig herdat på bilden.och gangbart. gulvet lutade hit och dit och det er ca 3-5 cm med blå Epoxy over det hela. den gråa er av samma merket og der gikk det bara med 40 liter PDT_Armataz_02_03.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Stiligt cato PDT_Armataz_02_02.gif.

ser ut som det skall i ett garage som är färdigt för nya projekt , bara att rulla in något roligt att börja skruva på nu då PDT_Armataz_02_39.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...